مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی:

21تیر 1315 نمود غیرت و همت مردم ایران در دفاع از حجاب بود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا با گرامیداشت 21 تیر به عنوان روز ملی حجاب و عفاف، این روز را نمود غیرت و همت مردم ایران در دفاع از حجاب دانست.
کد خبر: ۸۷۰۷۹۰۷
|
۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱

منصوره کیانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی با بیان اینکه در این روز مردم ایران علیه اقدام رژیم رضاخان مبنی بر کشف حجاب اعتراض کرده و به خاک و خون کشیده شدند، افزود: در این روز تاریخی مردم ایران با دفاع از حجاب به ئفاع از ارزش های اسلامی به پا خاستند.

وی با تاکید به اهمیت این روز مهم و بزرگداشت آن، گفت: قدرت های بزرگ برای هجمه به ارزش های پویایی همچون ارزش های اسلامی در سال های اخیر به خصوص در ایران مساله حجاب را در اولویت هجمه های خود قرار دادند.

کیانی ادامه داد: برای مقابله با این هجمه پیش بینی شده دشمنان در خصوص کمرنگ کردن ارزش حجاب در جامعه، تقویت اعتماد به نفس بانوان محجبه و مطالبه زندگی عفیفانه حرکت مردمی در کل کشور با عنوان تجمع ملی مدافعان حریم خانواده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این تجمع همزمان با سراسر کشور در 21 تیر در شهرهای آذربایجان شرقی نیز برگزار خواهد شد، زمان تجمع مردمی زنان و مردان تبریز را از ساعت 10تا 12 تبریز به سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و در میدان ساعت تبریز اعلام کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی همچنین با اعلام این که از 19 تا 21 تیر به عنوان هفته حجاب و عفاف نامگذاری شده است، از اجرای برنامه های مختلفی در این هفته خبرداد.

وی برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه نقاشی کودکان، ایستگاه پاسخ به شبهات در خصوص حجاب، نمایشگاه عرضه اقلام فرهنگی و برگزاری مسابقه کتاب خوانی با همکاری موسسه نور و رحمت را از مهم ترین برنامه ها برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار