خبرهای داغ:
رئیس شعبه ویژه گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

احضار 13 واحد آلایش دامی به تعزیرات حکومتی همدان

رئیس شعبه ویژه گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: درادامه بازرسی از عرضه‌کنندگان مواد گوشتی و آلایش دامی 13 واحد آلایش دامی به تعزیرات حکومتی همدان احضار شدند.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۲۴
|
۱۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴

محمود مرادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: 13 فقره پرونده جدید برای عرضه‌کنندگان مواد گوشتی وآلایش دامی تشکیل شد.

وی افزود: پیرو اخطارهای قبلی و با توجه به حساسیت موضوع با هماهنگی و همکاری تعزیرات حکومتی، دامپزشکی واتاق اصناف همدان اکیپ گشت مشترک طی یک ماه گذشته برای بارسوم اقدام به بازرسی از واحدهای آلایش دامی (کله و پاچه فروشی‌ها و...) در همدان کرد.

رئیس شعبه ویژه گشت های مشترک اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: در این گشت برای 13 فروشگاه متخلف به دلیل عرضه و فروش غیربهداشتی و خارج از یخچال، فرم تخلف تنظیم و به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به خواست عموم مردم این طرح تا اجرای قانون و رعایت کامل بهداشت از سوی واحدهای صنفی ادامه خواهد داشت.

مرادی خاطرنشان کرد: از شهروندان تقاضا داریم ضمن عدم خرید مواد غذایی که به صورت غیربهداشتی عرضه و نگهداری می‌شود در صورت مواجهه با هر گونه تخلف مراتب را ازطریق سامانه پیامکی 30009651 اعلام کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات