خبرهای داغ:
به مناسبت روز شهرداری ها انجام شد:

دیدار پرسنل شهرداری و اعضای شورای شهر با امام جمعه شهرستان باغملک

به مناسبت ۱۴ تیرماه روز شهرداری و دهیاری صبح امروز شهردار باغملک ، پرسنل شهرداری و اعضای شورای اسلامی با حضور در ستاد نماز جمعه شهرستان با امام جمعه محترم شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۷۰۶۴۴۷
|
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰
در این دیدار حسن نبوتی شهردار باغملک ضمن تشکر از حمایتهای همه جانبه امام جمعه محبوب شهرستان گزارش مبسوطی از فعالیتهای شهرداری جهت استحضار ایشان ارائه نمودند.
مهمترین مباحث مطرح شده توسط ایشان شامل؛ پیشرفت پروژه های بلوار کمربندی شهید مطهری و بلوار لاله ها جهت برون رفت هسته مرکزی شهر از مشکل ترافیک ، پروژه ورودی منجنیق و احداث پارک مادر، احداث حسینیه و غسالخانه بهشت آباد، زیرسازی و آسفالت معابر، طرح درختکاری معابر که در استان بعنوان طرح برتر در حوزه توسعه فضای سبز شناسایی و معرفی گردید ، اصلاح هندسی میادین جانبازان و شاه خراسان ، تبدیل شیوه سنتی جمع آوری و حمل زباله به روش مکانیزه، خرید و همچنین بازسازی کامل ماشین آلات سبک و سنگین و … می باشد.
مهندس نبوتی در ادامه از همکاری اعضای شورای اسلامی شهر و خدمات ارزنده پرسنل خدوم شهرداری در تمامی واحدها تقدیر و تشکر کردند.
در ادامه این دیدار و پس از تبریک  پرویز نوروزی ریاست شورای اسلامی شهر به تلاشگران شهرداری ، حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد نیز با تشکر و تأیید گزارشات ارائه شده به این موضوع اشاره کردند که لازم است این گزارشات به سمع و نظر عموم مردم برسد که یکی از این روش ها استفاده از ظرفیت نماز جمعه است و این عملکرد را می توان در قالب گزارش تصویری بصورت تراکت، بنر و مجموعه نمایشگاهی به نمایش عموم گذاشت. همچنین ایشان در ادامه افزودند لازم است شهرداری برای تبلیغ و اطلاع رسانی از عرصه فضای مجازی نیز استفاده نماید.
ایشان در پایان ضمن تبریک مجدد روز شهرداری ، کارکنان این دستگاه را با عناوین زحمتکش، خدوم و در عین حال مظلوم خطاب کردند و همه حاضران را به استفاده ی معنوی از باقیمانده ماه رمضان جهت کسب و افزایش معنویت توصیه کردند
ارسال نظرات
پر بیننده ها