مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه:

باید امور کشور به جوانان حزب اللهی سپرده شود

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه میانه در دومین کارگاه آموزش هادیان و نخبگان سیاسی این سپاه، گفت: باید امور کشور به جوانان حزب اللهی و در خط انقلاب سپرده شود و کشور در صورتی به نتیجه دلخواه خواهد رسید که همه در مسیر انقلاب حرکت کنیم.
کد خبر: ۸۷۰۶۰۹۲
|
۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب در همه دیدارهای اخیر خود بحث انقلابی و غیرانقلابی بودن را مطرح کرده اند، افزود: در حال حاضر آنچه بیشترین اهمیت را دارد، انقلابی یا غیرانقلابی بودن افراد است نه جناح سیاسی که در آن فعالیت دارند.

وی انقلابی بودن را متمایز از افراطی گری عنوان و بیان کرد: امروز جوانان جان و مال خود را برای دفاع از کشور در خارج از مرزهای جغرافیایی به طبق اخلاص نهاده اند که مصداق بارز افراد انقلابی هستند.

حجت الاسلام امیرنژاد از هادیان و نخبگان سیاسی خواست تا با حرکت و تفکری انقلابی در بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه به خصوص جوانان کشور تلاش کنند.

فرمانده سپاه میانه نیز در سخنانی سال آینده را سال رفراندوم بزرگ ماندگاری انقلاب عنوان و بیان کرد: انتخابات سال 96 حساسیت خاص خود را دارد و باید مراقب باشیم که خس و خاشاک و تفاله های فتنه، هنوز باقیست.

جعفر غیابی دفاع از مرزهای سوریه را به منزله دفاع از مرزهای کشور بیان و اظهار داشت: امروز مرزهای فکری و اعتقادی ما بسیار فراتر از مرزهای جغرافیایی است و دفاع از اسلام و انقلاب مرز نمی شناسد.

وی با بیان اینکه باید مطالبات رهبری به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود، اظهار داشت: یکی از این مطالبات عمل به اقتصاد مقاومتی است و پی اقتصاد مقاومتی باید بر اساس شعار نه شرقی و نه غربی استوار باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار