خبرهای داغ:

خروش مردم روزه دار باغملک در گرمای طاقت فرسای روز قدس/مشت محکم باغملکی ها بر دهان استکبار جهانی+ تصاویر

مردم شهرستان باغملک بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، مشت محکمی بر دهان رژیم غاصب صهیونیستی و استکبار جهانی کوبیدند.
کد خبر: ۸۷۰۵۱۹۰
|
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

پس از تجمع اقشار مختلف مردم باغملک در میدان امام خمینی(ره)  آیین راهپیمایی روز قدس در این شهر آغاز شد و راهپیمایان با فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا با وارد شدن در خیابان شهرداری تا مصلای نمازجمعه شهرستان راهپیمایی کردند.

اقشار مختلف مردم شهرستان باغملک، در کنار امام جمعه، فرمانده سپاه شهرستان، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان همزمان با مسلمانان جهان فریاد رهایی قدس را در شهرستان طنین انداز کردند.

مردم ولایتمدار شهرستان باغملک در روز جهانی قدس با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، امروز روز قدس و روز دین است ، ، دفاع از فلسطین باعث عزت ماست ، نابودی اسرائیل خواسته ملت ماست  ، دشمن شیطان بزرگ آمریکاست، آزادی فلسطین آزادی اسلام است و … یکبار دیگر حمایت خود را از آرمان های امام (ره) و مقام معظم رهبری و دشمنی خود را با اسرائیل جهان خوار نشان دادند.

حمل پلاکاردهایی از سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری در حمایت از قدس شریف، به آتش کشیدن آدمک های نتانیاهو از دیگر اقدامات مردم در طول راهپیمایی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها