خبرهای داغ:
در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر مطرح شد

شهادت شهید بهشتی ویارانشان موجب تثبیت انقلاب اسلامی در دنیا شد

حجت الاسلام سیفی گفت: مظلومیت شهید بهشتی برای حکومت ثمرات بسیاری داشته است به شهادت رسیدن این انسان بزرگ موجب شد تا نظام ما به خونخواهی برخیزد و در دنیا تثبیت شود.
کد خبر: ۸۷۰۱۸۳۷
|
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی سیفی در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر در  شهرستان فردوس اظهارداشت: امام خمینی سفارشاتی نسبت به قضات دارند که باید نسبت به مردم و ناموس آن ها رعایت شود.

سیفی عنوان کرد: یکی از عوامل عدالت محوری، تامین امنیت شغلی همه افراد است. اگر امنیت شغلی افراد تامین شود؛ هزینه های زندگی تامین و اعتماد مردم نسبت به دولت افزایش می یابد.

وی خاطر نشان کرد: رفع نقاط آسیب پذیر موجب عدالت محوری می شود. شهید بهشتی تمام قوانین دنیا را مطالعه کرده است و برای نوشتن قانون اساسی با محوریت جان ومال مردم عمل کردند.

حجت الاسلام  سیفی افزود: قانون اساسی تنظیم کننده قانون همه دستگاه ها است و همه ی حقوق یک فرد را لحاظ کرده است و بر تمامی دستگاه ها نظارت دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: قانون اساسی در ایران عین عدالت است چون قدرت را به یک نهاد خاص تعلق نداده است.

حجت الاسلام سیفی با اشاره به نقش قانون اساسی در فردوس گفت: اساس و پایه قانون اساسی  این است که انسان را متمدن بار بیاورد.

وی با اشاره به شهادت شهید بهشتی نیزگفت: مظلومیت شهید بهشتی برای حکومت ثمرات بسیاری داشته است به شهادت رسیدن این انسان بزرگ موجب شد تا نظام ما به خونخواهی برخیزد و در دنیا تثبیت شود.

 در پایان جلسه مسئولان شهرستان فردوس بر سر مزار مرحوم فردوسی پور حضور یافتند و مزار آن مرحوم  که از جانبازان حادثه هفتم تیر ماه بودند را گلباران نمودند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها