خبرهای داغ:

استاندار تازه نفس خوزستان در مسیر خدمت به مردم گام بردارد/دولت باید نسبت به رانت خواران قاطع برخورد کند

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد گفت : مسئولین باید از رفتار امام علی (ع) الگو بگیرند .
کد خبر: ۸۷۰۰۷۵۹
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

سیدعلی هاشمی نژاد امام جمعه باغملک در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان به فضیلت شبهای قدر اشاره کرد و افزود : در آن دوران مسیر حکومت ۲۵ سال منحرف شده بود و امام علی (ع) می خواست مردم را به مسیر پیامبر (ص) برگرداند .
وی بیان کرد: از مهمترین مبارزات امام علی (ع) مبارزه با مفاسد اقتصادی بود و با مدیرانی که بیت المال را چپاول کردند ، حقوق های میلیاردی می گرفتند و از دولت های منحرف قبل از خودش شکل گرفته بودند به صورت قاطع برخورد می کرد .
خطیب جمعه باغملک خاطر نشان کرد: امام علی (ع) با تکیه بر اندیشه دینی و توکل بر ذات مقدس خدا با فساد اقتصادی مبارزه کرد و از رانت خواران و مدیران و حقوق های میلیونی آن دوران شروع کرد و از اینکه علیه او موضعی ایجاد شود نترسید.

دولت باید نسبت به رانت خواران قاطع برخورد کند
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد با بیان اینکه امام علی (ع) مجسمه عدالت بود گفت : مسئولین هم باید اینطور باشند و از رفتار امام علی (ع) الگو بگیرند زیرا این حقوق های میلیاردی بد بو هستند و آن سیستم اداری را بدبو می کنند لذا دولت باید نسبت به رانت خواران قاطع برخورد کند.

استاندار جدید در مسیر خدمت به مردم محروم گام بردارد
وی به تودیع و معارفه استاندار خوزستان اشاره کرد و عنوان کرد : استاندار سابق در ۳۰ ماهه خود کارهای بزرگی انجام داد و نیاز است استاندار تازه نفس و جوان خوزستان در مسیر خدمت به مردم محروم گام بردارد .

ذهن مردم باغملک با حوادث مشابه حادثه اتوبوس سربازان ارتش آشناست
امام جمعه باغملک ضمن تسلیت به خانواده های سربازان ارتش گفت : خبر حادثه اتوبوس حامل سرابازان ارتش برای مردم باغملک تکان دهنده نبود زیرا ذهن شان با این حوادث آشناست و از این نمونه تصادفات در جاده های منتهی به شهر زیاد اتفاق افتاد و جوان های زیادی از بین رفتند.

برنامه تروریست جهانی نا امن کردن ایران است
حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد با اشاره به کشف و انهدام گروهک های تروریستی ، بیان کرد: برنامه تروریست جهانی نا امن کردن ایران است به خصوص می خواهند در شلوغی ها و تجمع ها مانور بدهند که به لطف خدا و همت فرزندان این مملکت این باند ها کشف و منهدم شدند .


ارسال نظرات
پر بیننده ها