خبرهای داغ:

چهار راه بازار محل تجمع راهپمایان روز قدس/جنایات حقوق بشری آمریکا تبیین شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم گفت: هر ساله محل تجمع راهپیمایان در میدان مطهری بود اما امسال با توجه به اینکه این محل به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده بهترین فضای جایگزینی را چهار راه بازار دیدیم.
کد خبر: ۸۶۹۹۹۳۸
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، نصرت الله لطفی سه شنبه شب (1 تیر) در ستاد برگزاری یوم الله قدس و فاجعه هفتم تیر و همچنین هفته حقوق بشر آمریکایی طی سخنانی گفت: آل سعود و آل خلیفه با اقدامات خصمانه خود بر علیه اسلام حرکت کرده که نمونه اخیر آن نیز لغو تابعیت رهبر شیعیان بحرین بود.

وی عنوان داشت: ششم تا 12 تیرماه به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی مطرح است که در این هفته باید اقدامات خصمانه آمریکایی ها در زمینه حقوق بشر تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: همگان شاهد هستیم که در طول سال های مختلف آمریکایی ها به چه میزان بر علیه نظام اسلامی ایران فعالیت کردند که در این هفته متبلور شد.

لطفی اذعان داشت: استکبار در راستای براندازی نظام اقدام می کند و در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی تلاش های گسترده ای انجام داده که باید همه این مسائل تشریح شود.

وی تاکید کرد: باید در هفته حقوق بشر آمریکایی تمامی جنایات آمریکایی ها در زمینه حقوق بشر تبیین و تشریح شده تا همه دنیا و به ویژه جوانان کشور با اقدامات خصمانه آمریکا آشنا شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم افزود: باید همه اقدامات دروغین آمریکایی ها تببین و تشریح شود تا همه بدانند این افراد با دروغ های خود به دنبال چه اهداف شومی هستند.
 
*شرکت در راهیپمایی روز قدس دفاع از اسلام است
لطفی در ادامه به روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس امسال بسیار حساس است و باید توجه داشته باشیم که شاید ما به ظاهر خبری در فلسطین ندانیم اما مردم این کشور اوضاع خوبی ندارند.

وی افزود: استکبار با توطئه ای که در منطقه ایجاد کرده به دنبال این است که حاشیه امن برای استمرار صهیونیست ها ایجاد کند که باید این مسائل را دانسته و در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد: راهپیمایی ما صرفا به عنوان دفاع از مردم فلسطین نیست و باید بدانیم که امام راحل از این روز به عنوان روز اسلام و حیات اسلام نام می برند و مقام معظم رهبری هم می فرمایند که هر ایرانی که در راهپیمایی روز قدس شرکت می کند در دفاع از امنیت کشور و حفظ دستاوردهای نظام مشارکت می کند.
 
*چهار راه بازار محل تجمع راهپمایان قمی
لطفی در خصوص مسیر راهپیمایی روز قدس ابراز داشت: هر ساله محل تجمع راهپیمایان در میدان مطهری بود اما امسال با توجه به اینکه این محل به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده بهترین فضای جایگزینی را چهار راه بازار دیدیم تا مردم در آنجا تجمع کنند.

وی افزود: مسیر راهیپیمایی از چهار راه بازار، سه راه بازار، خیابان ارم، خیابان شهدا و مصلی قدس خواهد بود و باید همه نهادها و ادارات برای این روز نهایت تبلیغات و همکاری را داشته باشند.
ارسال نظرات