خبرهای داغ:

افتتاحیه نوزدهمین دوره مسابقات قرائت و درک مفاهیم قرآن کریم

نوزدهمین دوره مسابقات قرائت و درک مفاهیم قرآن کریم، گرامیداشت شهدای مدافع حرم در مسجد جامع شهرک شهید محمد منتظری امشب (یکم تیرماه) آغاز شد و تا سوم تیرماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۸۶۹۹۶۷۸
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول؛فریدون غلامی مدیر اجرایی هیئت رزمندگان بخش مرکزی و دبیر ستاد برگزاری نوزدهمین دوره مسابقات قرآن در حاشیه ی افتتاحیه ی این برنامه گفت:این دوره از مسابقات در سطح شهرستان دزفول و در رشته های قرائت، ترتیل، و درک مفاهیم قرآن کریم با حضور قاریان برجسته ای از شهرستان دزفول، شهر صفی آباد، شهر امام، میانرود، شمس آباد، شهرک شهید محمد منتظری، شهرک محمدبن جعفرطیار.ع، همچنین قاریانی از سپاه پاسداران برگزار می شود.

فریدون غلامی گفت: تعداد ۶۰نفر از متقاضیان شرکت در این دوره از مسابقات در مرحله انتخابی حضور داشتند که ۲۰ نفر از آنان به مرحله نهایی راه پیدا کردند و در این سه شب حضور خواهند داشت.

ایشان با عنوان این مطلب افزود: در شب سوم و اختتامیه ی این مسابقات قاریان بین المللی و قاری نوجوان و ممتاز کشوری امیرعلی یادگاری حضور دارند، همچنین گروه تواشیح ثقلین اجرای برنامه خواهد داشت.

دبیر ستاد نوزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ادامه داد: مجری برنامه اختتامیه در شب سوم هم، مجری توانای سیمای جمهوری اسلامی ایران، هادی ربیعی از شبکه قرآن و معارف سیما خواهد بود و نتایج مسابقات در شب سوم برگزاری اعلام می گردد.

لازم به ذکر است این مسابقات به همت هیئت رزمندگان بخش مرکزی دزفول و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج، کانون فرهنگی هنری معراج و شورای اسلامی شهرک شهید محمد منتظری برگزار می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها