خبرهای داغ:
به منظور بررسی عملکرد صورت گرفت؛

بازدید معاون روابط عمومی سپاه استان قم از حوزه فاطمیه و حضرت زینب(س)

معاون روابط عمومی سپاه استان قم از حوزه های فاطمیه و حضرت زینب(س) از حوزه های بسیج ناحیه مقاومت امام رضا(ع) بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۹۹۵۷۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، معاون روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در این بازدید ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات بسیجیان در ماه مبارک رمضان، از زحمات و خدمات فرماندهان حوزه های خواهر و مدیران عقیدتی نظارت این حوزه ها در امر خدمت رسانی به بسیجیان تقدیر و تشکر کرد.

علی تقوایی افزود: شعار خبرگزاری بسیج هر بسیجی یک خبرنگار است که انشاء الله در آینده ای نزدیک به این مهم دست پیدا کنیم و موفق شویم که تمامی اخبار عملکرد و فعالیت های بسیجیان در رسانه های استانی و کشوری منعکس شود.

بازدید معاون روابط عمومی سپاه استان قم از حوزه فاطمیه و حضرت زینب(س)

وی تاکید کرد: این معاونت آمادگی برگزاری دوره خبرنگاری برای بسیجیانی که انگیزه دارند در بحث خبرنویسی و تهیه خبر برای حوزه ها همکاری داشته باشند را دارد و از ظرفیت خوب بسیجیان استفاده کنیم.

در ادامه سید محمد حسن یزدی نژاد سرپرست خبرگزاری بسیج استان قم گفت: خیلی از کارها و فعالیتهای خوب در سطح بسیج و منطقه انجام می شود ولی منعکس نمی شود که امیدواریم با انسجام خبرنگاران حوزه های مقاومت به این هدف برسیم.

یزدی نژاد در ادامه افزود: خبرنگاران حوزه و پایگاهها نیز با انتخاب سوژه ها ی مناسب ورزشی، اقتصادی، یادواره شهداء و . . . می توانند آنها را انعکاس دهند تا گفتمان انقلاب و امام و رهبری در کشور اجرایی شود.

در این دیدار مسئول روابط عمومی ناحیه امام رضا(ع) و مسئول بسیج جامعه زنان ناحیه و فرماندهان حوزه فاطمیه و حضرت زینب(س) و همچنین مدیر عقیدتی نظارت حوزه فاطمیه نیز حضورداشتند.

ارسال نظرات