خبرهای داغ:

اکران اولین فیلم داستانی با موضوع مدافعان حرم در سمنان

اولین فیلم داستانی درباره موضوع مدافعان حرم در سمنان اكران مي شود.
کد خبر: ۸۶۹۹۳۶۴
|
۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از سمنان،‌ هنگامه، اولین فیلم داستانی درباره موضوع مدافعان حرم به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد است و امین ایمانی و سوگل طهماسبی نیز در آن نقش ایفا کردند. «هنگامه»، فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش داستانی و همچنین بازیگر نقش اول زن را نیز دریافت کرده است.

محمد مهدی بابامحمدی دبیر اکران در شهرستان سمنان در خصوص اکران هنگامه اولین فیلم ساخته شده با موضوع مدافعین حرم افزود این فیلم در نقاط مختلف کشور به اکران در آمده است و الحمدلله بازتاب بسیار خوبی در بین مردم ایجاد کرده است .

وی افزود: این اثر در استان سمنان تابه حال اکران نشده است و با هماهنگی با مسئول جشنواره عمار استان سمنان جناب آقای مصطفی واحدی این فیلم تهیه شد و اکران خواهد شد .

وی در خصوص زمان اکران فیلم اضافه کرد : 2 تیر ماه1395 ساعت 11 صبح در مسجد الزهرای سمنان مخصوص خواهران اکران شد و چهارشنبه شب، ساعت 21:30 در امامزاده اشرف سمنان به یاد شهید عباس دانشگر که ایشان یکی از اکران کننده های فیلم های جشنواره عمار بوده اند اکران برای عموم خواهد شد.

بابا محمدي خاطرنشان كرد:‌ فیلم هنگامه در بخش اکران اقتصادی قرار دارد و بهای بلیط این فیلم 5000،2000،1000تومان میباشد که مبلغ حاصل از فروش بلیط در جهت ساخت اثر دیگری برای مدافعان حرم هزینه خواهد شد .

بابامحمدی در پایان گفت آندسته از عزیزانی که خواستار اکران این فیلم هستند میتوانند با شماره 09191748456 تماس بگیرند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها