خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع):

رمضان ماه جهاد اکبر است

امیر حسین مرادی گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای مقابله با نفس و جهاد اکبر است و امید که در پایان این ماه مبارک رمضان دست آوردی به نام تقوا داشته باشیم.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۴۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بیان داشت: امسال نیز مانند سالیان گذشته این ناحیه افتخار داشت تا بار دیگر میزبان بیش از 400 نفر از فرماندهان پایگاه ها و فرماندهان حوزه های این ناحیه به همراه خانواده های محترم آنها در قالب طرح میهمانی مودت فرماندهان در روز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) باشد.

وی افزود: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای مقابله با نفس و جهاد اکبر است مبارزه با نفس به مثابه مبارزه با دشمن قومی و خارجی است، چه بسا مقابله با این دشمن درونی و نامرئی سخت تر باشد بنابراین برای مقابله با نفس و به دست آوردن تقوا با یک جبهه درونی مواجه هستیم.

امیر حسین مرادی گفت: تشخیص محرک نفس به راحتی میسر نمی شود همانطور که نبی مکرم اسلام جهاد با دشمن خارجی را جهاد اصغر و جهاد با نفس را جهاد اکبر نامیده اند، مشخص می شود مبارزه با نفس بسیار دشوارتر از مبارزه و جنگ علیه دشمن خارجی است.

وی ادامه داد: همان گونه که رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز بارها تاکید فرمودند این ماه بهترین فرصت برای همنشینی بیشتر و درک بهتر مفاهیم قرآنی و قرآن است و اگر ما اهل دل باشیم می توانیم به معجزیت قرآن بیشتر از انسانی های که هزار سال قبل از ما بوده اند پی ببریم و در این دنیای طوفانی و سرشار از معضلات راه را گم نکنیم.

مرادی ضمن اشاره به حدیث ثقلین و تاکید پیامبر بر جدا ناپذیری کتاب الله و اهل بیت(ع) گفت: در دنیای امروز این دو امانت گرانبها و چنگ زدن به این ریسمان می تواند کار بکند و قدرتها و ابرقدرتها، بمب های اتمی و رژیم صهیونیستی و امثال اینها نمی توانند هیچ غلطی بکند و ما برگزاری این میهمانی مودت را در سالروز ولادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت را به فال نیک می گیریم.

ارسال نظرات