خبرهای داغ:
معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد:

لزوم ترویج روحیه بسیجی توسط اساتید بسیجی در میان دانشجویان

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت:‌ روحیه بسیجی باید توسط اساتید بسیجی در میان دانشجویان ترویج شود.
کد خبر: ۸۶۹۸۴۱۶
|
۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی دوشنبه شب در همایش روز قشر بسیج اساتید که در سالن غدیر دانشگاه آزاد اسلامی استان قم برگزار شد، با تاکید بر اینکه روحیه بسیج در میان مردم ایران قبل از انقلاب اسلامی وجود داشته است، اظهار کرد: ترویج این روحیه در جامعه سبب پیشبرد اهداف نظام اسلامی و حفظ آرمان‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه مقابله با جهاد اصغر نسبت به جهاد اکبر از اهمیت بیشتری برخوردار است، اضافه کرد: مقابله با نفس انسان جهاد اکبر است که انسان در صورت پیروزی در این جهاد می‌تواند در جهاد اصغر و مبارزه با دشمن‌های بیرونی به پیروزی برسد.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه برخی از دانشجویان با وجود کسب توانمندی‌های علمی هنر کار مورد نیاز را ندارند، تصریح کرد: روحیه بسیجی باید توسط اساتید بسیجی در میان دانشجویان ترویج شود.

وی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی در مورد شیوه‌های نفوذ دشمن گفت: کشورهای استکباری با محوریت آمریکا گروه‌های تکفیری از جمله داعش را تشکیل داده و برای تخریب آموزه‌های اسلام ناب محمدی برنامه‌های بسیاری را دنبال می‌کنند.

آشتیانی با تاکید بر اینکه آمریکا هشت سال دفاع مقدس را به مردم ایران تحمیل کرده است، مطرح کرد: استکبار به غیر از استعمار و تضعیف ظرفیت‌های نظام اسلامی هیچ سودی برای مردم ایران ندارد.

وی با بیان اینکه روحیه بسیجی باید سرلوحه کار مسؤولان قرار گیرد، عنوان کرد: دشمن نسبت به ایران اسلامی نگاه خشم‌انگیز دارد و رفتار و گفتار او متفاوت است به همین علت مبارزه با طاغوت تمام‌شدنی نیست و کشورهای استکباری نیز از تلاش‌های خود برای تضعیف دستاوردهای نظام اسلامی دست برنمی‌دارند.

نماینده سابق مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انقلابی بودن جامعه اسلامی نسبت به گذشته افت کرده و بی‌توجهی به ارزش‌های انقلاب که برگرفته از آموزه‌های دینی است در بخش‌های مختلف مشاهده می‌شود.
ارسال نظرات