خبرهای داغ:

برگزاری مراسم ضیافت افطاری ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر با حضور سردار روانکار

عصر دیروز مراسم ضیافت افطاری هم اندیشی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۹۸۲۹۹
|
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ازماهشهر:عصر دیروز مراسم ضیافت افطاری هم اندیشی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر برگزارشد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ شمس فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر ضمن خوش آمدگویی به کارکنان منطقه سوم نیروی دریایی سپاه اظهارداشت:هدف از برگزاری این مراسم تقویت روحیه پاسداران و بکارگیری ظرفیت های هر دو مجموعه در اجرای هرچه بیشتر ماموریت های سپاه و بسیج شهرستان دانست.

در ادامه این مراسم سردار روانکار فرمانده نیروی دریایی سپاه با تشکر از برگزاری این مراسم بیان داشت:نقاط مشترک همه نهادهای سپاه یکی است و آن هم رسیدگی به نقاط مشترک سپاه پاسداران است.

وی افزود:همه ما پاسدارانقلاب هستیم و باید به یکدیگر عشق بورزیم و درواقع این یک نکته بسیار خوبی است که در چنین محافلی تقویت خواهد شد و باید این تعامل و همکاری را باهم داشته باشیم.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد:توصیه می کنم که این مودت و همدلی بیشتر شود،عشق همه ما به این لباس های مقدس است و باید این عشق را همه ثابت و عشق بورزیم .

سردارروانکارافزود:ما اگر می خواهیم ماه مبارک رمضان را بشناسیم،باید مقدار بیشتری به معنای این ماه توجه بکنیم و حیف است این سفره جمع بشود و ما افسوس بخوریم که نتوانستیم از آن استفاده بکنیم،ماهی که خوابیدنش ثواب،راه رفتنش ثواب است و لذا ماه عجیبی است که انشالله همگی از این ماه بهرمند بشویم.

گفتنی است:این مراسم به میزبانی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهردر نمازخانه آن ناحیه برگزارشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها