خبرهای داغ:
با اهدای خون زندگی را به اشتراک بگذاریم؛

سومین برنامه اهدا خون جمعیت خیریه قلب های سبز برگزار می شود

کد خبر: ۸۶۹۷۱۵۲
|
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

خبرگزاری بسیج: سومین برنامه اهدا خون جمعیت خیریه قلبهای سبزدر رمضان سال1395 با شعار با اهداء خون زندگی را به اشتراک بگذاریم، برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت خیریه قلب های سبز، این مراسم روز دوشنبه 31 خرداد پس از افطار در محل سازمان انتقال خون تبریز واقع در خیابان امام خمینی تبریز، روبروی مسجد کبود برگزار خواهد شد.

این گزارش می افزاید،اعضای داوطلب جمعیت خیریه قلبهای سبز تبریز، در راستای اهداف انسان دوستانه خود در کمک به بیماران نیازمند به خون سالم، علی الخصوص کودکان مبتلا به سرطان که در طی دوره درمانشان به خون و فرآورده های آن احتیاج پیدا می کنند؛ در نظر دارند در رمضان سال 95 سومین طرح اهدا خون خود را برگزار کنند. جمعيت خيريه قلب هاي سبز مجوز اوليه خود را به عنوان يك تشكل غير انتفاعي، غير دولتي و با اهداف آموزشي- تحصيلي از سازمان ملي جوانان در ارديبهشت 1380 اخذ كرده است.

اين جمعيت در تاريخ 1387/1/21 تحت شماره ثبت 876 در اداره ثبت شركت هاي تبريز و مالكيت غير دولتي مردم نهاد به ثبت رسيده و از تاريخ همان سال فعاليت هاي تخصصي خود را، در امر حمايت از دانش آموزان و دانشجويان مستعد كم بضاعت آغاز كرده است.

جمعیت خيريه قلب هاي سبز با رایزنی ها و ارتباط گسترده ای که با موسسه محک تهران(موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) داشته است توانسته از اواخر سال 1389 به عنوان یاور اصلي موسسه محک، کودکان مبتلا به سرطان تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز را از لحاظ هزینه های درمانی تحت پوشش خود درآورد و تاکنون مبالغ زیادی را با کمک و یاری موسسه محک برای درمان این عزیزان هزینه کند.

کودکان مبتلا به سرطان تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز، شامل کودکان تبریز، شهرستان ها و استان های مجاور را شامل می شود و همچنین از ابتدای سال 1392 کودکان مبتلا به بیماری های شبه سرطانی تحت درمان در بیمارستان کودکان تبریز تحت پوشش حمایت های مادی و معنوی جمعیت خیریه قلبهای سبز قرار گرفته اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار