خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج شهید محلاتی قم عنوان کرد؛

لزوم مصون سازی نوجوانان و جوانان در مقابل آماج حملات نرم دشمنان

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید محلاتی با بیان اینکه دشمن از طریق شبکه‎های اجتماعی و مجازی هویت، فرهنگ، دین و استقلال کشور را نشانه گرفته است، گفت: نسل بی‎دفاع نوجوان و جوان در مقابل آماج حملات دشمنان اسلام قرار دارند.
کد خبر: ۸۶۹۶۸۵۲
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فرمانده حوزه شهید محلاتی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) درجمع فرماندهان پایگاه ها و شورای حوزه 24 شهید محلاتی با بیان اینکه مقوله فرهنگ یکی از دغدغه های مهم رهبر معظم انقلاب است گفت: نباید اجازه داد دشمن با برنامه ها و توطئه های خود فرهنگ اصیل اسلامی را خدشه دار کند.

مرادی به شاخصه‎های انقلابی بودن از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پایبندی به مبانی اساسی انقلاب، شناخت اهداف و آرمان‎های انقلاب، پایبندی به استقلال کشور و بی‎تفاوت نبودن در برابر دشمن از شاخصه‎های انقلابی بودن می باشد.

فرمانده حوزه شهید محلاتی ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) با اشاره به 23 خرداد سال 1359 و فرمان امام خمینی(ره) در خصوص تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی، یاد آورشد: دغدغه های دیروز امام راحل به دغدغه های امروز رهبری تبدیل شده تا جایی که به صراحت به مشکلات فرهنگی پرداخته می شود.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق شبکه‎های اجتماعی و مجازی هویت، فرهنگ، دین و استقلال کشور را نشانه گرفته است، گفت: نسل بی‎دفاع نوجوان و جوان در مقابل آماج حملات دشمنان اسلام قرار دارند.

مرادی در پایان گفت: شما بسیجیان می توانید در حوزه استحفاظی خود نقش موثری در گسترش فرهنگ اسلامی و بسیج داشته باشید و در مقابل نقشه های دشمن که برای نابودی اعتقادات و دین جوانان برنامه ریزی کرده است بایستید.
ارسال نظرات