خبرهای داغ:

تعهد اشتغال 19 هزار نفری خوزستان در سال 95

تعهد اشتغال استان در سال گذشته اشتغالزایی برای 20 هزار و 856 نفر بود که شاهد تحقق 126 درصدی آن بودیم.
کد خبر: ۸۶۹۶۶۵۰
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز، رئیس دبیرخانه کارگروه اشتغال خوزستان با ابراز امیداواری نسبت به تحقق تعهد اشتغال استان در سال جاری همانند سال گذشته گفت: تعهد اشتغال خوزستان در سال جاری 19 هزار و 527 نفر تعیین شده است.

حسین نظری اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با تعداد 6000 نفر، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تعداد 3337 نفر، سازمان جهاد کشاورزی 2500 نفر، کمیته امداد امام (ره) 1200 نفر، اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان با تعداد 1198 نفر و صندوق کارآفرینی امید با تعداد 1000 نفر به ترتیب بیشترین میزان تعهد اشتغال را به خود اختصاص داده‌اند.

وی افزود: تعهد اشتغال استان در سال گذشته اشتغالزایی برای 20 هزار و 856 نفر بود که شاهد تحقق 126 درصدی آن بودیم.

نظری تصریح کرد: امیدواریم تعهد اشتغال در سال جاری همانند سال گذشته محقق شود که در واقع عملی شدن این موضوع به معنای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

وی با اشاره به ثبت میزان تعهد اشتغال هر دستگاه اجرایی در سامانه رصد کشور گفت: از سال گذشته تعهد اشتغال هر استان توسط دستگاه‌های اجرایی خود آن استان تعیین و در این سامانه ثبت می‌شود که امسال نیز همین شیوه انجام شده است.

 رئیس دبیرخانه کارگروه اشتغال خوزستان اظهار کرد: این اقدام  موجب می‌شود که میزان تعهد واقع‌بینانه باشد و هر دستگاه با توجه به شرایط و ظرفیت خود، تعهدی را تعیین و آن را تا پایان سال محقق کند
ارسال نظرات
پر بیننده ها