خبرهای داغ:
به منظور افزایش هماهنگی میان گردان‌های بسیج انجام شد

حضور فرمانده ناحیه امام حسین(ع) در اردوگاه شهر قنوات

فرمانده ناحیه امام حسین(ع) به منظور افزایش هماهنگی میان گردان های امام علی(ع)، امام حسین(ع) و بیت‌المقدس حوزه شهید جلالی در اردوگاه شهر قنوات حضور یافت و با فرماندهان این گردان‌ها به گفت‌و گو کرد.
کد خبر: ۸۶۹۵۲۸۵
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، جلسه هماهنگی و تعامل ارکان گردان‌های امام علی(ع)، امام حسین(ع) و بیت المقدس حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی با حضور محمدعلی مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در اردوگاه شهر قنوات برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهدی‌علی بابایی سرپرست حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی، افزایش توان نظامی و ارتقا علوم رزمی بسیجیان را از اهداف برگزاری این نشست دانست و اظهار کرد: این حوزه مقاومت بسیج علاوه بر تشکیل گردان بیت‌المقدس گروهانی از گردان امام علی(ع) و گروهانی از گردان امام حسین(ع) را تامین می‌کند به همین علت باید هماهنگی مناسبی انجام شود تا یک بسیجی در دو گردان حضور نداشته باشد.

همچنین مختاران در ادامه این جلسه با تاکید بر اینکه گردان‌های بسیج باید ارتباط مطلوبی با یکدیگر داشته باشند، مطرح کرد: حوزه‌های مقاومت بسیج باید نیروی انسانی مورد نیاز گردان‌های امام علی(ع) و امام حسین(ع) را تامین کنند تا این گردان‌ها با برگزاری دوره‌های مستمر نیروهای تخصصی را با اهداف مشخص آموزش دهند.

لازم به ذکر است، ارائه گزارش توسط ارکان گردان‌های امام حسین(ع) و امام علی(ع) و برپایی سفره ضیافت افطاری حوزه شهید جلالی بخش‌های دیگر این جلسه بوده است.
ارسال نظرات