خبرهای داغ:
فرماندار باغملک در جلسه شورای اداری؛

مدیران خدمت رسانی و تکریم ارباب رجوع را سرلوحه کار خود قرار دهند

کد خبر: ۸۶۹۴۶۹۳
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
حیایی اهوازی عنوان کرد: دیدگاه و حزب و مدیران و کارمندان و اینکه چه کسی چپ است و چه کسی راست ، برای من مطرح نیست نحوه خدمت به مردم مهم است.

در جلسه شورای اداری شهرستان باغملک حیایی اهوازی فرماندار باغملک دو تن از مدیران شهرستان را بعنوان مدیر نمونه معرفی کرد .

.

وی از امیری زاده رئیس جهاد کشاورزی بخاطر برداشت بی سابقه محصولات کشاورزی و نصیری رئیس اداره دامپزشکی به علت اجرای دقیق مصوبات شورای اداری و کنترل بیماری تب برفکی در دام به عنوان مدیران نمونه در ماه های اخیر تقدیر کرد.

.

این بار هم مدیران از تذکرات جدی فرماندار در جهت خدمت رسانی بی بهره نماندند

.

حیایی اهوازی عنوان کرد: دیدگاه و حزب و مدیران و کارمندان و اینکه چه کسی چپ است و چه کسی راست ، برای من مطرح نیست نحوه خدمت به مردم مهم است.

.

فرماندار باغملک به لزوم تکریم مردم اشاره کرد و گفت : مهمترین سرمایه اجتماعی رضایتمندی و اعتماد مردم نسبت به ماست پس طرح تکریم ارباب رجوع رو سرلوحه خود قرار دهید.

.

وی بیان کرد: در راستای بررسی آسیب های اجتماعی کشوری و خاص منطقه مانند خودکشی ، اعتیاد ، نزاع دسته جمعی ،طلاق و … تیم پژوهشی و تحقیقاتی ایجاد شد و لازم است همه با این تیم همکاری لازم را به عمل آورند.

.

حیایی اهوازی از برخی اعضای شوراهای مختلف اعم از شورای شهر،مواد مخدر و… گلایه کرد و گفت : به حقوق و تکالیف خود واقف باشید اعضا و مسئولیت ها مشخص هستند پس نگذارید دستورها ناقص بمانند.

.

وی به لغو قرارداد خودروهای استیجاری خارج از شهر اشاره کرد و گفت :مدیران اداره مکلف هستند خودروی استیجاری خود را از شهرستان بگیرد در غیر اینصورت تخلف کرده است .


ارسال نظرات
پر بیننده ها