خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر خبر داد

اطعام 2100 نفر از مددجویان ملایری در ماه مبارک رمضان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر از اطعام 2 هزار و 100 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۴۵۹۲
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵
علی کولیوند در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان از اطعام 2 هزار و 100 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهرستان ملایر خبر داد و اظهار داشت: مراسم افطار و اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان طی چهار شب صورت می‌گیرد.

وی افزود: در شب ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) بیش از یک هزار یتیم تحت حمایت این نهاد به همت موقوفات سیف الدوله در شهرستان ملایر اطعام می‌شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ملایر از توزیع 350 سبد غذایی در بین نیازمندان تحت حمایت این نهاد در ماه رمضان خبر داد و بیان کرد: این تعداد سبد غذایی که از فروش غذا در سومین جشنواره خیریه غذای ملایر به دست آمده بود به همت کمیسیون بانوان فرمانداری، شورای شهر و جمعی از بانوان خیر ملایری در قالب چای، برنج، روغن، قند و شکر، حبوبات، پنیر و ماکارونی توسط این نهاد مقدس در بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد.

وی همچنین از اجرای طرح «مفتاح الجنه» با هدف جلب کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد و گفت: در اجرای این طرح از افراد خیّر و نیکوکار و مسئولان استان برای سرکشی از خانواده‌های محروم و نیازمند به منظور کمک به این افراد دعوت می‌شود.

کولیوند یکی دیگر از برنامه‌های مهم این نهاد در ماه رمضان امسال را طرح حامی‌یابی عنوان کرد و افزود: در این طرح امدادگران کمیته امداد در طول ماه مبارک به ویژه لیالی قدر با استقرار در اماکن مقدس شناسنامه ایتام را در معرض دید عموم قرار داده تا آنها را مورد حمایت قرار دهند.

وی از مردم نوعدوست، خیرین و نیکوکاران خواست تا در راستای کمک به نیازمندان به ویژه در این ماه پر برکت کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به دفاتر کمیته امداد در سطح استان تحویل دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات