خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان خبر داد

واگذاری 6 دستگاه تراکتور به مددجویان تویسرکان

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان از واگذاری 6 دستگاه تراکتور به مددجویان تحت حمایت این نهاد در تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۷۳۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
سعید حسینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: پیرو تفاهم نامه منعقده رئیس کمیته امداد کشور با شرکت تراکتورسازی تبریز در راستای ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای مددجویان، 6 دستگاه تراکتور با اعتبار 2 میلیارد و 100 میلیون ریال در قالب وام قرض الحسنه به خانواده‌های تحت حمایت در تویسرکان واگذار شد.

وی افزود: واگذاری تراکتور به مددجویان به منظور رویکرد اقتصاد مقاومتی و تحول در وضعیت اقتصادی خانواده‌های محروم انجام می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان تویسرکان با بیان اینکه توانمندسازی محرومان و نیازمندان اصلی‌ترین سیاست کمیته امداد امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: واگذاری تراکتور به خانواده های تحت حمایت بر اساس نیازسنجی اقتصادی منطقه‌ای صورت گرفته و عمده تراکتورهای واگذار شده به مددجویان در روستاها بوده که مستعد کشاورزی هستند.

وی خاطرنشان کرد: این تراکتورها با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف به مددجویان واگذار می‌شود و کارخانه تراکتورسازی تبریز در سال ۹۵ هیچ گونه افزایش مبلغی را برای مددجویان تحت حمایت این نهاد اعمال نکرده است.

حسینی اظهار کرد: این تراکتورها به مبلغ ۴۷۰ میلیون ریال با وام ۳۰۰ میلیون ریالی و ۱.۵ درصد کارمزد از منابع امدادی، ۱۵۰ میلیون ریال وام از طریق تسهیلات اشتغالزایی بانک کشاورزی با چهار درصد کارمزد و ۲۰ میلیون ریال آورده مددجو واگذار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات