خبرهای داغ:
مدیر کميته امداد امام خمینی (ره) کبودراهنگ خبر داد

دیدار با 400 خانواده تحت حمایت کمیته امداد کبودراهنگ در طرح مفتاح الجنه

مدیر کميته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کبودراهنگ از دیدار با 400 خانواده نیازمند تحت حمایت این نهاد در قالب طرح مفتاح الجنه تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۴۹۸۲
|
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

جمشید محمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به اجرای طرح مفتاح الجنه در کبودراهنگ اظهار داشت: دیدار با 400 خانواده نیازمند در بخش‌های شیرین‌سو و گل‌تپه شهرستان کبودرآانگ با حضور مسئولین، خیرین و نیکوکاران در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

وی افزود: در همین راستا طرح محسنين به منظور حمايت مستمر از فرزندان خانواده هاي نيازمند، طرح اکرام ایتام به منظور حمایت از ایتام تحت حمایت، طرح هميان مولا برای اطعام فقرا و ايتام و نيازمندان از مهمترین طرح‌هايي است که در ماه مبارک رمضان پرشور اجرا خواهد شد.

مدیر کميته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کبودراهنگ تصریح کرد: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی است که در جهت خودسازی، کسب تقوا و انس با خدا برای رفع مشکلات محرومان و دستگیری از مستمندان قدم برداریم و نقش کمیته امداد نیز مدیریت این نیکوکاری‌ها است و آنچه که امروز به آن نیازمندیم ساماندهی و یکپارچه‌سازی این جریان است.

وی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان با مشارکت و مساعدت خیرین و نیکوکاران در 30 مسجد این شهرستان 15 هزار نفر از نیازمندان اطعام می‌شوند.

محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: جمع‌آوری کفاره و فطریه، طرح شفا (حمایت از بیماران نیازمند) از ديگر برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان اجرا مي شود.

وی تصریح کرد: در سال گذشته 14 هزار مددجوی تحت حمایت این نهاد از سفره‌های اطعام و دریافت سبد کالا بهره‌مند شدند.

مدیر کميته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کبودراهنگ اظهار کرد: در سال گذشته توسط مردم نوعدوست، خیرین و نیکوکاران در قالب طرح های همیان مولا و مفتاح الجنه 346 میلیون ریال و همچنین 600 میلیون ریال فطریه بصورت کمک های نقدی و غیر نقدی برای کمک به خانواده های تحت حمایت جمع آوری شده است.

وی در پایان گفت: کمیته امداد شهرستان کبودراهنگ آمادگی دارد کمک های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست، خیرین و نیکوکاران را در راستای کمک رسانی به محرومان و نیازمندان در ماه مبارک رمضان جمع آوری کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار