خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان:

سپاه و انقلاب اسلامی کهن می شود اما کهنه نمی شود/ اصول و مبانی انقلاب اسلامی تغییر پذیر نیست

جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه سپاه و انقلاب اسلامی کهن می شود اما کهنه نمی شود، گفت: متأسفانه برخی به دنبال این هستند که روحیه و شتاب انقلابی را از ما بگیرند اما بدانند که دولت ها تغییر می کنند ولی اصول و مبانی انقلاب اسلامی تغییر پذیر نیست.
کد خبر: ۸۶۹۳۸۱۰
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، اسحاق هراسانیان در آیین معارفه جانشین جدید سپاه ناحیه دامغان که با حضور مسئولان، فرماندهی و پاسداران سپاه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: نهال انقلاب اسلامی امروز به برکت ولایت و خون شهدا به درخت تناوری تبدیل شده که جهان اسلام از برکات روز افزون آن بهره می برند.

وی تاسیس نهادهای انقلابی تاثیرگذار را از شاهکارهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امام خمینی(ره) به عنوان مجتهدی جامع الشرایط و عالمی مجاهد با بهره گیری از همه داشته های معنوی، الهی، علمی و سیاسی خود نهادهای انقلابی همچون سپاه، بسیج، کمیته امداد، جهاد سازندگی و بنیاد شهید را تاسیس کرد که امروز هر یک از آنها به خودی خود برای پاسداری از انقلاب کفایت می کند.

جانشین فرماندهی سپاه استان سمنان با بیان اینکه حافظه تاریخی هیچ انقلابی وجود چنین نهادهای انقلابی را در خود ندارد، تصریح کرد: کلید واژه بیانات اخیر رهبری، انقلابی بودن، انقلابی عمل کردن و انقلابی ماندن است، همانا ادبیات روشنگرانه و حکیمانه رهبری نشانگر اهمیت بیش از پیش این اصول در شرایط امروز است.

هراسانیان خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی دولت ها به دنبال گفتمان سازی و مطرح کردن مسایلی بر خلاف مصالح نظام و کشور و اصول و آرمان های انقلاب هستند و می کوشند روحیه و شتاب انقلابی را از ما بگیرند حال آنکه باید بدانند امروز بیش از اعتدال و اعتدال گرایی باید انقلابی گری را در راستای خواست و اراده رهبری مطرح و محقق کنیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی سپاه حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: وجه تثمیه انقلاب اسلامی در نام سپاه پاسداران معنای کلام امام خمینی(ره) است همانا هر جا ظلمی باشد ما هستیم و به عنوان مسلمانی متدین و انقلابی خود را موظف به پاسخ گفتن به ندای مسلمانان می دانیم همانگونه که در عراق، سوریه عملکرد سپاه این مطلب را ثابت می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها