خبرهای داغ:

والی:با رفع محرومیتم برای فولاد بازی می‌کنم

کاپیتان سابق تیم فوتبال فولادخوزستان می گوید امیدوارم محرومیتم بخشیده شود و دوباره به فوتبال برگردم و علاقه مندم بازهم برای فولاد به میدان بروم.
کد خبر: ۸۶۹۳۷۹۹
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج منطقه خوزستان، 26 آبان ماه، محرومیت ایوب والی از میادین فوتبال و دوری دو ساله اش به پایان می رسد و شماره چهار فولادی ها که دو فصل پیش در قهرمانی این تیم نقش بسزایی داشت، باز می تواند خود را در مستطیل سبز و کنار هواداران خوزستانی ببیند؛ البته بازگشت والی با شرایطی همراه است.

خبرنگار بسیج گفت‌وگویی با کاپیتان سابق سرخ‌پوشان داشته است که در ادامه می‌خوانید.

*آقای والی حدود یک سال و نیم است که از محرومیت شما می گذرد و در این مدت خیلی تلاش کردید تا از محرومیت‌تان کاسته شود ولی این طور نشد.

بله، همین طور است؛ 26 آبان ماه، دو سال محرومیتم به پایان می رسد و اکنون باز هم خودم، باشگاه و آقای سعداوی دنبال کارم هستیم تا دو سه ماه پایانی آن بخشیده شود و بتوانم برای فولاد در فصل شانزدهم به میدان بروم. اگر این چند ماه کم شود، من می توانم بازی کنم. به هر حال رفت و آمدهایی به فدراسیون داشته ایم و نامه هایی هم برای آن ها ارسال شده است ولی هنوز در این زمینه جوابی نگرفته ایم.

*گویا هواداران هم پیگیر کار شما هستند و در دیداری که اخیرا با آقای تاج داشته اند، درخواست بخشیده شدن چند ماه پایانی محرومیت‌تان را کرده اند.

بله، زمانی که آقای تاج به این جا آمد خیلی از هواداران و یکی دو نفر از مسوولان با او صحبت داشتند و خود تاج هم گفته بود که پیگیر این موضوع خواهد شد و ابراز امیدواری کرده بود که در این زمینه بتواند به من کمک کند. البته تاکنون خبری نشده است ولی ما باز هم پیگیر هستیم.

*پس این امید هست که دو سه ماه پایانی محرومیت‌تان بخشیده شود و شما را در فصل جاری در میادین ببینیم؟

تاکنون هر چه نامه ارسال کرده ایم، هیچ ثمری نداشته است ولی امیدواریم که این ماه های پایانی بخشیده شود. برای مسوولان هم ثابت شد که دوپینگی که اعلام شده، به صورت غیر عمد و ناخواسته بود. به هر حال من به امید کاسته شدن از محرومیتم، همچنان پیگیر کارم هستم.

*برای بازی در لیگ تا چه زمانی وقت دارید که بتوانید با جلب نظر مسوولان و کاسته شدن از محرومیت‌تان، در لیگ بازی کنید؟

تا هفتم شهریورماه که نقل و انتقالات به پایان می رسد، فرصت دارم که با بخشیده شدن چند ماه باقی مانده از محرومیتم، کارم را برای حضور در فصل پیش رو درست کنم و می توانم با فولاد قرارداد ببندم و باشگاه هم نام من را به لیست بازیکنان خود اضافه کند.

*همچنان هم دوست دارید فقط برای فولاد بازی کنید؟

برای حضور در تیم های دیگر هم با من صحبت شده است ولی من اصلا به تیم دیگری فکر نکرده ام. مخصوصا اکنون که آقای سعداوی سرمربی تیم شده و هواداران هم من را فراموش نکرده اند، دوست دارم برای فولاد بازی کنم و اگر کارم درست شود، حتما برای این تیم بازی خواهم کرد.

*هواداران که واقعا شما را فراموش نکرده اند و در بازی های فولاد در دقیقه چهار همیشه به یاد شما بوده اند و به تشویق شما پرداخته اند.

هواداران نسبت به من خیلی لطف دارند و از آن ها تشکر می کنم. حمایت آن ها به من انگیزه می داد و انگیزه ام را برای بازگشت به میادین دو برابر می کرد و امیدوارم به فوتبال برگردم و تمام محبت های آن ها را جبران کنم.

*تمرینات تان را چطور دنبال می کنید؟

در حال حاضر جداگانه تمرین می کنم. البته از امکانات باشگاه استفاده می کنم و در این مدت تمرین داشته ام و آمادگی ام را حفظ کرده ام. من به امید بخشیده شدن محرومیتم به خوبی تمرین می کنم تا در نهایت بتوانم به جمع فولادی ها برگردم.

*دو سال محرومیت زمان کمی نبود؛ شما واقعا در این مدت ناامید نشدید؟

اصلا؛ من عاشق فوتبالم و هدف هایی دارم که زمانی که به فوتبال برگشتم، در خصوص آن ها صحبت می کنم. من هنوز در فوتبال خیلی فرصت دارم و آینده خوبی را برای خودم متصور هستم.

*در این مدت چه چیزی به شما انگیزه می داد که بتوانید دوری از فوتبال را به امید بازگشت به میادین تحمل کنید؟

بازگشت به فولاد و دیدن دوباره هواداران در ورزشگاه به من امید می داد تا مصمم تر پیگیر بخشیده شدن محرومیتم باشم. هواداران هم هنوز به فکر من هستند و وقتی من را می بینند جویای کارم می شوند و همین هم به من انگیزه می دهد. دعای خیر خانواده ام نیز از دیگر مواردی است که به من امید و انگیزه می دهد.

*دوران هدایت تیم توسط اسکوچیچ به پایان رسید و نعیم سعداوی سرمربی تیم شد؛ با این تغییر چقدر به موفقیت فولاد امیدوارید؟

اسکوچیچ هم مربی خوبی بود اما فوتبال است و شرایطی پیش آمد که نتوانست نتیجه بگیرد. اکنون هم سعداوی سرمربی تیم است و به نظرم او از سرمایه های خوزستان است و افرادی چون سعداوی را کم در استان داریم و باید نهایت استفاده را از دانش او ببریم و چرا نباید از نیروهای بومی استفاده کنیم؟ به نظر من سعداوی از مربیان خوب استان و کشور و همچنین از مربیان با دانش است و تجربیات لازم را هم دارد و این تجربیات برای سپردن هدایت تیم به او کافی بوده است و امیدوارم او بتواند فولاد را به روزهای خوبش برگرداند.

سعداوی توانایی انجام این کار را دارد و بازیکنانی که جمع می کند با نظر مستقیم خودش است و برای موفقیت فولاد بسیار تلاش می کند و به دنبال جذب بازیکن است تا بتواند تیم خوبی جمع کند. این روزها برای یک مربی بسیار سخت است و باید به خوبی تیمش را ببندد تا آماده حضور در لیگ شود. این روزها، روزهای مهمی برای یک مربی و مدیرعامل است.

*به نظر شما فوتبال خوزستان باز هم می تواند خودش را نشان دهد؟

امیدوارم نتایج خوبی حاصل شود تا بازهم دل مردم شاد شود. یادمان نرفته زمانی که فولاد قهرمان شد چه اتفاق خوبی در استان افتاد و مردم چقدر خوشحال بودند. فصل گذشته هم که استقلال خوزستان قهرمان شد، بازهم مردم چقدر خوشحال شدند و همین‌ها باعث شده است که بتوانیم سرمان را بالا نگه داریم و درباره فوتبال صحبت کنیم.

وقتی می گوییم خوزستان مهد فوتبال ایران است، می توانیم ادعای خودمان را ثابت کنیم و واقعا هم حق مان است که این لقب به خوزستان نسبت داده شود. امیدوارم فصل آینده نیز فصل خوبی برای فوتبال خوزستان باشد.

*صحبت پایانی.

امیدوارم سال خوبی پیش روی فولاد باشد و بازهم از تمام هوادارانی که جویای حال من بوده اند، تشکر می کنم و امیدوارم روزی بتوانم محبت های آن ها را جبران کنم

ارسال نظرات
پر بیننده ها