خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

معصیت الهی مانع لذت بردن از نماز و عبادت می‌شود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: وقتی روح انسان گرفتار معصیت الهی نشده باشد از نماز و عبادت لذت می برد.
کد خبر: ۸۶۹۳۳۰۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام حمزه شیرزادی امروز در کلاس اخلاق و در جمع کارکنان سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به حدیثی از پیامبر مکرم اسلام(ص) اظهار داشت: پیامبر اکرم(ص) در سخنی ارزشمند خطاب به ابوذر فرمود «ای ابوذر خداوند نماز را نور چشم من قرار داده است و چنان مرا عاشق نماز کرده است که گرسنگان و تشنگان به نان و آب مشتاق هستند با این تفاوت که گرسنه و تشنه با خوردن و نوشیدن سیر و سیراب می شوند ولی مرا هرگز در نماز سیری نیست».

وی با بیان اینکه لذت بردن از عبادت مهم است، افزود: معصیت پروردگار مانع لذت بردن از عبادت و نماز می شود همانطور که انسان مریض از طعام لذیذ و خوشمزه لذتی نمی برد و برعکس انسان سالم از نان خشک در گرسنگی لذت می برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: وقتی روح انسان گرفتار معصیت الهی نشده باشد از نماز وعبادت لذت می برد.

وی ادامه داد: از روایات و فرمایشات ائمه معصومین (ع) استنباط می شود که شفاعت آن بزرگواران شامل کسانی می شود که به نماز اهمیت دهند و آن را سبک نشمارند.

شیرزادی گفت: آخرین فرمایش امام صادق (ع) نیز این بود که «هر کس نماز را سبک بشمارد از شفاعت ما محروم است».

انتهای پیام/

ارسال نظرات