خبرهای داغ:
به مناسبت ماه مبارک رمضان،

نخستين محفل انس با قرآن در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد

نخستين محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۹۳۲۵۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نخستين محفل انس با قرآن با حضور کارکنان رسمی و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود در حسینیه ثارالله این نهاد برگزار شد.

در این محفل نورانی که با جزء خوانی قرآن کریم آغاز شد در ادامه حجت الاسلام شریفی و جمال الدین غنایی به اجرای تلاوت پرداختند.

علی اصغر رجبی مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه شاهرود در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: این اولین محفل انس با قرآن در ماه مبارک رمضان در سپاه شاهرود است و سه محفل انس با قرآن دیگر تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در محافل انس با قرآن تلاش داریم از قاریان برجسته کشوری و استانی و بین المللی استفاده نماییم و برگزاری مسابقات فرهنگی نیز از دیگر برنامه های این محفل های قرآنی است.

رجبی با بیان اینکه برپایی محافل انس با قرآن در جهت تشویق و ترغیب کارکنان به دنبال نمودن حرفه ای قرآن است افزود: تلاش داریم تا با برنامه ریزی هم حافظان و هم قاریانی را در سطح کارکنان رسمی و وظیفه تربیت نماییم و در امر تربیت حافظان و قاریان که مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب است قدم های شایسته ای برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها