خبرهای داغ:

حسینیه طریق الهدی در هندیجان افتتاح شد

رییس هیأت امناء حسینیه طریق الهدی هندیجان گفت: یکی از عوامل ترویج مذهب اسلامی احیای مسجد یا حسینیه درهر منطقه است.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۲۸
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبر نگار بسیج در هندیجان ،مراسم افتتاح حسینیه طریق الهدی  هندیجان شب یکشنبه با حضور جمعی از مسؤلان محلی و مردم هندیجان در منطقه کوی حجر هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید طالب موسوی در این مراسم اظهار کرد:احداث مسجد و حسینیه با مشارکت مردم از سفارشات خداوند ،پیامبر اسلام ص ،اهل بیت ع و بزرگان دینی برای اقامه نماز و ترویج احکام اسلامی  است.

وی افزود: ساخت حسینیه طریق الهدی  هندیجان بیش از ۲ماه بوده و  مساحت حسینیه حدود ۱۵۰متر است.

وی بابیان هزینه ساخت حسینیه طریق الهدی هندیجان گفت:هزینه ساخت حسینیه  با مشارکت اهالی منطقه کوی حجر حدود مبلغ  ۱۱۰ میلیون تومان بوده و  برای ساخت وضو خانه وآشپزخانه  در حسینیه  حدود مبلغ ۶۰میلیون تومان دیگر نیاز به جمع آوری دارد  و گنجایش  حسینیه  بیش از ۴۰۰نفر  است .

موسوی رییس هیأت امناء حسینیه طریق الهدی هندیجان عنوان کرد:مراسمات  متنوع مذهبی مخصوصا در ایام ماه رمضان ، محرم وولادت ها و شهادت های اهل بیت ع ،کلاس های قرآنی و تفسیر احکام و کلاس های اخلاقی برای برادران و خواهران   در طول سال در این حسینیه برگزار می شود .

وی با اشاره به حضور جوانان در مراسمات فرهنگی بیان کرد:۹۰درصد جوانان حضوری فعال دارند در حسینیه ها و مساجد هندیجان و با فرهنگ سازی و تشویق  نسل جوان برنامه های آموزش  دینی بهتری  برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها