خبرهای داغ:

بهسازی 2 روستا در رامهرمز و رامشیر

مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان از بهسازی 2 روستا در رامهرمز و رامشیر به عنوان پایلوت خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۰۱۰۷
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرنگار بسیج از اهواز، محمد خانی اظهار کرد: برنامه ششم توسعه در حال تدوین است و اعتبارات و بهسازی روستاها باید در این برنامه دیده شود تا بتوانیم خدمات بهتری را به روستاها ارائه دهیم.

وی افزود: متاسفانه حاشیه نشینی شهرها زیاد شده و از روستاها به حاشیه شهرها مهاجرت می‌شود که در کل 5 شهر را نقشه برداری کرده و امیدواریم با مصوب شدن این طرح‌ها برخی از آشفتگی‌های حاشیه نشینی را سامان دهیم.

مدیر کل بنیاد مسکن خوزستان تصریح کرد: در رامشیر با خودیاری دهیاری‌ها 13 روستا را آسفالت کردیم و در روستاهای رامهرمز نیز اقدامات موثری را تا کنون انجام داده‌ایم و امیدواریم با همکاری و هماهنگی دهیاران و بخشداران و انعقاد تفاهم‌نامه به مراحل بهسازی مطلوب تری در روستاها برسیم.

خانی بیان داشت: برخی از ناهماهنگی‌ها بین بنیاد مسکن و دستگاه‌های خدمات‌رسان در گذشته باعث تخریبات زیادی شده است که در سال جاری سعی بر این است که این عدم انطباق برطرف شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: سعی خواهیم کرد امسال اعتبارات خوبی را به این شهرستان اختصاص دهیم و یک روستا را در رامهرمز و یک روستا را در رامشیر به عنوان پایلوت گردشگری معرفی کرده تا بتوانیم تمام سیاست‌های بهسازی را در آن انجام دهیم.

مدیر کل بنیاد مسکن در پایان اذعان داشت: در صورت تصویب مصوبات خوب در برنامه ششم توسط نمایندگان مجلس، ما دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌توانیم به نحو مطلوب‌تری برنامه ریزی و ارائه خدمات دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها