خبرهای داغ:
آیت‌الله جزایری:

همه در تحقق اقتصاد مقاومتی مسئول و موظف هستیم

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: همه مسئولان و مردم مکلف به محقق کردن اقتصاد مقاومتی در کشورهستیم تا بتوانیم با تقویت بخشیدن به اقتصاد از انقلاب امام راحل به‌خوبی محافظت کنیم.
کد خبر: ۸۶۸۸۶۲۳
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان با تسلیت سالروز رحلت امام خمینی (ره) اظهار کرد: سخن گفتن در مورد فضیلت‌های امام راحل در اولویت قرار دارد و ایشان به‌دلیل شجاعت، انقلابی بودن، دید سیاسی، عرفان و ... اقیانوسی بی‌انتها بودند.

وی افزود: انقلاب اسلامی بالاترین و عزیزترین یادگار امام راحل است که باید قدر آن‌را دانسته و حتی رهبر معظم انقلاب نیز در مورد خطر تحریف شدن امام سخنرانی کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان اضافه کرد: اقدام کردن به اقتصاد مقاومتی نوعی حفاظت از امانت امام خمینی(ره) به ما است و ما باید نسبت به انقلاب و امانت‌های امام راحل محافظ باشیم.

موسوی جزایری با تاکید بر محقق شدن اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: همه مسئولان و مردم مکلف به محقق کردن اقتصاد مقاومتی در کشور هستیم تا بتوانیم با تقویت بخشیدن به اقتصاد از انقلاب امام راحل به خوبی محافظت کنیم.

وی در پایان با تاکید بر بهره بردن از تولیدات داخلی تصریح کرد: در استان خوزستان کارخانه‌های تولیدی و خدماتی مادر زیادی وجود دارد که برای نیروهای کاری خود نیازمند لباس هستند و باید علاوه بر تهیه لباس، از قطعات تولید داخلی برای کارهای خود استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها