خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان خبر داد

اعزام بیش از 190 نفر از بسیجیان شهرستان درمیان به مرقد امام خمینی(ره)

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: 195 نفر در قالب چهار دستگاه اتوبوس اعم از برادران و خواهران اهل سنت و تشیع بر اساس روال هر ساله به مناسبت رحلت امام راحل به مرقد ایشان اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۶۸۷۶۰۴
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰

حسین خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهارداشت: 195 نفر در قالب چهار دستگاه اتوبوس اعم از برادران و خواهران اهل سنت و تشیع بر اساس روال هر ساله به مناسبت رحلت امام راحل به مرقد ایشان اعزام خواهند شد.

وی با تجلیل از مقام شامخ امام امت عنوان نمود: امروز بهترین راه برای بیعت با آرمانهای امام راحل عظیم الشان تبعیت از رهبری معظم انقلاب و خلف صالح امام است.

خدادادی اضافه کرد: کاروان زیارتی به منظور حضور در مراسم گرامیداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اعزام می شوند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان ، اعزام زائران به مرقد مطهر امام راحل را تجدید میثاق با آرمانهای والای حضرت امام خمینی(ره)، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس و همچنین تجدید بیعت با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از اهداف اعزام این کاروان اعلام کرد .

وی افزود : امام خمینی توانست معادلات دنیا را به هم ریزد و در عصری که دین را افیون ملت ها نامیدند ، دین را بعنوان نسخه نجات بخش بشریت معرفی کند.

خدادادی در پایان گفت : مراسم بزرگداشت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز با حضور اقشار مختلف مردم و بسیجیان پنج شنبه در محل مسجد محمد رسول الله(ص) اسدیه برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها