خبرهای داغ:
مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود خبر داد:

حضور شش بانوی کوهنورد شاهرودی در صعود سراسری بانوان بسیجی کشور به قله دنا

مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود گفت: در صعود سراسری بانوان بسیجی به قله دنا شش نفر از شاهرود نیز حضور داشتند.
کد خبر: ۸۶۸۷۵۴۵
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵
حسین گرزین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به حضور شش بانوی کوهنورد بسیجی شاهرود در صعود سراسری به قله دنا اظهار کرد: اولین صعود سراسری سال 95 خواهران بسیجی منتخب کشور به مناسبت بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی و گرامیداشت خواهر شهیده رقیه رضایی به قله دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

وی افزود: در این صعود که 170 نفر خواهر بسیجی کوهنورد از استان ها اصفهان، بوشهر،تهران بزرگ،چهارمحال و بختیاری،خراسان رضوی و شمالی و جنوبی، سیستان و بلوچستان ،فارس،قم،کرمان،گلستان،هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد حضور داشتند شش بانوی کوهنورد شاهروی از استان سمنان شرکت کردند.

گرزین خاطر نشان کرد: خواهران کوهنورد بسیجی ریحانه السادات حسینی،ماهرخ صفایی فر،مرضیه جعفری، خدامی،پایدار و شاکری با حضور در این صعود سراسری از بسیج جامعه زنان و بسیج ورزشکاران شاهرود یاد و خاطره امام راحل و شهدا را گرامیداشتند.

مسئول تربیت بدنی سپاه شاهرود همچنین با اشاره به تشکیل تیم والیبال باشگاه مقاومت سپاه شاهرود نیز گفت: در راستای تقویت ورزش در بسیج و سپاه آموزش والیبال را برگزار کرده ایم و تلاش داریم تیم والیبال باشگاه مقاومت سپاه شاهرود را با شناسایی استعدادهای برتر تشکیل دهیم و برای حضور در مسابقات مختلف آماده نماییم.

وی افزود: با توجه به دراختیار بودن امکانات مختلف ورزشی تشکیل تیم های مختلف در دستور کار تربیت بدنی سپاه شاهرود است و تلاش داریم فرهنگ ورزش قهرمانی را نیز در کنار ورزش همگانی در بین کارکنان سپاه و بسیجیان عزیز ترویج نماییم و برای حضور در عرصه های مسابقات ورزشی فرصتی را ایجاد کرده و استعدادها را شناسایی و تقویت و تشویق کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها