خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه استان قم:

12 هزار نفر از قم به مرقد امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند

معاون فرهنگی سپاه استان قم گفت: 12 هزار نفر برای حضور در مراسم سالگرد امام راحل از قم اعزام می‌شوند که تلاش بر این است زمان مناسبی به مقصد برسند که بتوانند نماز جمعه را به رهبر معظم انقلاب اقتدا کنند.
کد خبر: ۸۶۸۶۲۲۹
|
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،‌ اکبر بختیاری ظهر امروز در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم، برگزار شد، اظهار کرد: سپاه قم اعزام کاروان 12 هزار نفری به مرقد مطهر امام راحل در دستور کار دارد.

وی با اشاره به همکاری و تعامل سپاه و شهرداری در برگزاری برنامه‌های گوناگون بیان کرد: در انجام برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی کمیته فرهنگی شهرداری قم، حمایت‌های لازم را داشته است که در این زمینه از خدمات شهرداری قدردانی می‌کنیم.

معاون فرهنگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده بسته‌های غذایی به مقدار مورد نیاز بین کاروان‌ها توزیع خواهد شد و بسته‌های فرهنگی در نظر گرفته شده که محتوا محور باشد؛ در صورتی که سایر دستگاه‌ها نیز در این امر مشارکت داشته باشند به حجم بسته‌های فرهنگی افزوده خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت این ایام برای اقدامات فرهنگی بهره ببریم، بیان کرد: لازم است دستگاه‌ها هر آنچه در توان دارند برای تبلیغات فرهنگی به کار ببرند و در پذیرایی از زائران کوشا باشند.

بختیاری با اشاره به فضاسازی شهری در ایام 14 و 15 خرداد خاطرنشان کرد: در این راستا سپاه قم با مؤسسه اعتباری کوثر هماهنگی‌های لازم را انجام داده است که نسبت به ایجاد فضاسازی در این ایام اقدامات لازم انجام شود.

معاون فرهنگی سپاه استان قم گفت: برای اعزام کاروان 12 هزار نفری مشتاقان و شیفتگان امام راحل، طوری برنامه ریزی شود که بتوانند نماز جمعه را به رهبر معظم انقلاب اقتدا کنند.
ارسال نظرات