خبرهای داغ:

مکان احداث ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان مشخص شد

امام جمعه هندیجان گفت:مکان دانشگاه آزاد اسلامی هندیجان مشخص شده و کسانی نباید مانع ساخت وساز دانشگاه آزاد اسلامی باشند و حدود ۵۰رشته با افزایش کلاس ها ی در این دانشگاه تدریس خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۸۴۰۷۱
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۱
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ، حجت الاسلام والمسلمین  علی شمیل پور در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلای مسجد جامع هندیجان اظهار کرد:مشکلات قشر زحمت کش صیادان هندیجان با جدی وپیگیری شیلات و دیگر مسؤلان استان وشهرستان در هندیجان بصورت ریشه ای رسیدگی و حل بشود .

وی افزود:سایت های پرورش میگو  در هندیجان که  برای هزاران نفر اشتغال زایی می شود راه اندازی بشود .

وی بابیان راه اندازی قرار گاه فرهنگی در هندیجان گفت:قرار گاه فرهنگی با فرماندهی امام جمعه و دبیر اجرایی فرماندار در هندیجان راه اندازی شده و تمام هیأت های مذهبی ، مساجد و حسینیه ها مراسمات مذهبی وفرهنگی را با هماهنگی این قرارگاه فرهنگی انجام بدهند.

شمیل پور امام جمعه هندیجان عنوان کرد: کار شکنی های آل سعود  با بی کفایتی  مانع  حج ابراهیمی برای مسلمانان  ایرانی ها شده است.

وی با اشاره به عزت ایران در جهان بیان کرد:نظام مقدس جمهوری اسلام در مقابل استکبارجهانی ایستاده و باحضور جوانان در تمام صحنه های انقلاب روز به روز بر عزت ایران اسلامی در جهان اضافه می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها