خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ملایر خبر داد

اعزام 1100 ملایری به مرقد مطهر امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه ملایر از اعزام یک هزار و 100 نفر از شهرستان ملایر به مرقد مطهر امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۳۴۴۶
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، مصطفی رستمی امروز در ستاد بزرگداشت مراسم ساالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در فرمانداری ملایر اظهار داشت: روز 13 خرداد ماه یک هزار و 100 نفر از شهرستان ملایر در قالب 28 اتوبوس به حرم امام خمینی(ره) اعزام می‌شوند.

وی افزود: برای حضور در مراسم ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران 9 اتوبوس از حوزه شهری ملایر، هفت اتوبوس از بخش زنگنه، پنج اتوبوس از بخش جوکار، چهار اتوبوس از بخش سامن، سه اتوبوس از اسلام‌آباد شامگاه 13 خرداد به تهران اعزام خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری بیان داشته اند انقلاب اسلامی ایران در هیج جای دنیا بی نام امام خمینی(ره) شناخته شده نیست، تصریح کرد: حضور در مراسم روز رحلت امام خمینی(ره) تجدید میثاقی دوباره با رهبر کبیر انقلاب و آرمان های ایشان است.

* تبیین بیشتر اهداف و آرمان های امام خمینی(ره)

فرماندار ملایر نیز در این نشست با اشاره به مهمترین وظیفه در قبال نسل امروز در بیان تبیین مسائل انقلاب بیان کرد: این ایام بهترین فرصت برای تبیین هر چه بیشتر اهداف وآرمان های امام خمینی(ره) است.

عبدالعظیم رضایی گفت: در این ایام مفاهیم ارزشی و اقدامات صورت گرفته در انقلاب را هر چه بیشتر برای نسل جوان بازگو شود و مفاهیم انقلاب به این نسل معرفی شود.

وی افزود: برخی بدون فکر و با نگاهی سطحی اعلام می دارند که اگر رژیم گذشته بود شرایط تفاوتی نداشت در صورتی که بیان این مسئله جفا به انقلاب است.

فرماندار ملایر گفت: امام خمینی(ره) از سال 42 و با آرمان هایی برگرفته از ائمه معصومین(ع)و قیام و نهضت عاشورا پرچمداری مبارزه با رژیم پهلوی را بر عهده گرفت و براساس مطالبات دینی کار خود را آغاز کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) در شرایط خفقان با خلوص و احساس وظیفه و با اتکا به خداوند این کار را آغاز کرد وهمین خلوص امام(ره) باعث یکپارچه شدن مردم شد.

رضایی با تاکید به برگزاری مراسمی شایسته برای امام در این ایا بیان کرد: ما باید مراسم روز رحلت امام(ره) را پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات