مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصار الحسین(ع) همدان تأکید کرد
مسئول اردویی و گردشگری سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت:برای اعزام زائران به مرقد مطهر امام(ره) باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که اجرای برنامه های معنوی و فرهنگی در طی سفر مدنظر باشد.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۳۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۵
حسن ترکمان در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به سالگردبزرگداشت ارتحال امام (ره) اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم اعزام امسال زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) افزایش کیفیت اعزام است به طوری که سعی شده مقداری از کمیت کاسته و بر کیفیت این سفر که یک سفر معنوی و فرهنگی است افزوده شود.

وی با بیان اینکه اولویت ثبت‌نام با جوانان است، افزود: تلاش شده تابیشتر افرادی ثبت‌نام شوند که برای اولین بار است که اعزام می‌شوندچراکه تجربه سال‌های گذشته نشان داده این سفر علاوه بر لذت معنوی سختی‌هایی را هم دارد که باید برای زائران قابل تحمل باشد.

مسئول سازمان راهیان نور اردویی و گردشگری سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: در این اعزام گروهی به نام گروه پیشرو درنظر گرفته شده که وظیفه آنها این است که قبل از حرکت اتوبوس‌ها به تهران رفته و در بازگشت نیز به عنوان آخرین اتوبوس برگردند تا بتوانند به زائرانی که از کاروان اعزام در مسیر برگشت جامانده‌اند، خدمت‌رسانی کنند.

وی با اشاره به اهمیت و فضیلت نماز اول وقت ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در اعزام به مرقد امام(ره) به این امر توجه شود و برنامه های معنوی و فرهنگی در طی سفر اجرا شود.

ترکمان تصریح کرد: همچنین باید مسئولین کاروان‌ها زمان حرکت را به نحوی برنامه‌ریزی و تنظیم کنند که برای نماز اول وقت صبح 14 خرداد ماه در تهران باشند.

وی عنوان کرد: اخلاص مسئولین و خدمتگزاران این سفر معنوی یکی دیگر از ویژگی‌های مهم است که نتایج خوبی نیز درپی خواهد داشت.

مسئول سازمان راهیان نور اردویی و گردشگری سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه از هرزائر مبلغ 3 هزار تومان جهت صدور کارت غرامت و ... گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به پایگاه‌های بسیج در سطح شهر و روستا مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات