خبرهای داغ:
معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الحسین(ع) همدان:

زائران مرقد امام خمینی(ره) سفیران ترویج انقلاب و نظام اسلامی باشند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: بهتر است در بحث ثبت‌نام زائران اولویت با جوانان نخبه وانقلابی باشد تا آنها بتوانند سفیران خوبی برای ترویج اهداف انقلاب ونظام اسلامی باشند.
کد خبر: ۸۶۸۳۶۳۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹
سرهنگ روح‌الله عروجی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: مراسم تشییع پیکر امام خمینی(ره) و استقبال مردم از این مراسم یک صحنه الهی بود که نه تنها در تاریخ ایران بلکه در تاریخ جهان ماندگار شد.

وی افزود: چنین اجتماع و حضور پرشوری تا آن زمان وجود نداشت و ما امروزه مانند آن را فقط در ایام اربعین حسینی مشاهده می‌کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: استقبال مردم به هنگام تشییع پیکر امام(ره) نشانگر میزان علاقه ملت ایران به رهبر خود بودکه این علاقه در بین جوانان امروز نیز ساری و جاری است و روز به روز بیشتر نیز می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف برگزاری سالگرد رحلت امام (ره)آشنایی هرچه بیشتر زائرین با ابعاد شخصیت امام خمینی(ره) در فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)است.

عروجی ابراز داشت: آنچه که در این اعزام مهم است بازتاب‌های اخبار آن به صورت جهانی استچراکه نمایندگانی ازکشورهای مختلف در این مراسم حضور دارند و باید اتحاد و همبستگی ملت ایران را به جهان مخابره کنند.

وی عنوان کرد: بهتر است در بحث ثبت‌نام زائران اولویت با جوانان نخبه وانقلابی باشد تا آنها بتوانند سفیران خوبی برای ترویج اهداف انقلاب ونظام اسلامی باشند.

مسئول قرارگاه شهید فهمیده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه اعزام زائران به مرقد امام خمینی(ره) یک حرکت فرهنگی و تاثیرگذار است، گفت:بهتر است برای آشنایی هرچه بیشتر جوانان زائر بازخوانی وصیت‌نامه سیاسی - عبادی امام (ره) در طول مسیر رفت وبرگشت نیز انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: وقت گذاشتن مسئولین مربوطه در این سفر یک سعادت الهی است که شامل هر کس نمی‌شود و باید با اخلاص همراه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات