خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بابیان اینکه سالگرد عروج ملکوتی امام راحل سالگرد یک تحول بزرگ و عظیم در انقلاب اسلامی ایران است، گفت: همه اقشار مردم به صورت خودجوش هر ساله از داخل و خارج از کشور در این مراسم باشکوه شرکت می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۸۳۴۳۱
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، کامران کریمی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) یک شخصیت الهی و سیاسی در جهان است، اظهار داشت: باید مراسم سالگرد رحلت ایشان همچون سال‌های گذشته باشکوه و عظمت خاصی برگزار شود.

وی افزود: رمز موفقیت امام راحل در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دوران رهبری ایشان توکل بر خداوند، وحدت، هم‌زبانی و صمیمیت بود.

وی بابیان اینکه سالگرد عروج ملکوتی امام راحل نه تنها سالگرد یک شخصیت تاریخی است، بلکه سالگرد یک تحول بزرگ و عظیم در انقلاب اسلامی ایران است، افزود: همه اقشار مردم به صورت خودجوش هر ساله از داخل و خارج از کشور در این مراسم باشکوه شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند مهم‌ترین هدف بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل را ترویج اندیشه‌ها و افکار نورانی ایشان دانست و گفت: بهترین مروج اندیشه‌های امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: امسال سالگرد ارتحال بنیان‌گذار انقلاب با سه رویکرد تقویت روحیه استکبارستیزی، ایجاد روحیه استقلال‌طلبی در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و تأکید بر وحدت ملی انجام می شود.

کریمی با بیان اینکه سپاه ناحیه نهاوند سال گذشته یک هزار و ۱۴۰ نفر را به مرقد مطهر امام(ره) اعزام کرد، عنوان کرد: امسال حجم اعزام زوار در کل استان ۴۵ درصد کاهش‌یافته است اما در شهرستان نهاوند آن میزان اعمال نشده و تنها با کاهش ۲۰۰ نفری نسبت به آمار سال گذشته همراه بوده و ۹۴۰ نفر به مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

وی بابیان اینکه با هریک از اتوبوس‌های اعزامی امسال یک برادر روحانی همراه می‌شود، افزود: در سال جاری با توجه به تصمیم‌گیری‌های صورت گرفته سعی شده بسته‌های فرهنگی درنظرگرفته شده با محوریت اندیشه و افکار امام خمینی(ره) پررنگ‌تر و بارزتر از سال‌های گذشته باشد که امیدواریم زائران ما با دست‌پر از این سفر معنوی به شهرستان بازگردند.

انتای پیام/

ارسال نظرات