خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه

طرح برجام منطقه‌ای خلاف شرع و مصالح ملی است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: هر فردی در هر مقامی که باشد اگر به دنبال توسعه مدل برجام باشد خلاف شرع و مصالح ملت عمل کرده است چراکه این اقدام مخالف فرمایش صریح مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۶۸۲۳۸۲
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی، با اشاره به طرح مسئله برجام منطقه‌ای از سوی برخی از مسؤولان وزارت خارجه گفت: برجام دو و سه معنا و مفهوم ندارد و نباید به دنبال آن باشیم که صرفا خواسته‌های طرف مقابل عملی شود بلکه باید مد نظر داشت که سخنان رهبری در این خصوص فصل الخطاب است و ایشان نیز از ابتدا تاکید داشتند که مذاکره با آمریکا صرفا باید محدود در مسئله هسته‌ای باشد.

وی با بیان اینکه برجام نخست گلی به سر کشور نزده که برجام‌های بعدی نیز بخواهد عملیاتی شود، افزود: راهبرد اصلی ما همان تدبیر قرآن است که رهبری بر آن تاکید دارند و آن اینکه رأفت و مودت باید در بین نیروهای خودی باشد و انزجار و نفرت را برای دشمن گذاشت.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه برخی به اشتباه فکر می‌کنند آمریکا دنبال مذاکره برد - برد است، ادامه داد: جریان استکبار زبانی جز زبان قدرت را نمی‌فهمد چراکه منطق آنها منطق انسانی نیست.

حاجی‌صادقی در پایان تاکید کرد: هر فردی در هر مقامی که باشد اگر به دنبال توسعه مدل برجام باشد خلاف شرع و مصالح ملت عمل کرده است چراکه این اقدام مخالف فرمایش صریح مقام معظم رهبری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار