خبرهای داغ:
مسول معاونت تربیت و آموزش پایور سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج خوزستان

سرهنگ ظهراب زاده : 71گروه در قالب طرح علم الهدا ساماندهی شدند

مسول معاونت تربیت و آموزش پایور سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در گفت و گو با خبرگزاری بسیج خوزستان خبر از ساماندهی 71 گروه پاسدار در قالب طرح علم الهدا داد.
کد خبر: ۸۶۸۰۷۳۳
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز، سرهنگ هادی ظهراب زاده مسول معاونت تربیت و آموزش پایور سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار بسیج اظهار کرد: طرح علم الهدا طرحی بومی ساز است یعنی در نواقص و ایرادات طرح قبلی(صالحین) توسط فرماندهی برطرف شده است  و باعث شدن بادراختیار داشتن یک طرح جدید به نام علم الهدا که بی نقض و اشکال است بتوانیم آن را اجرایی کنیم.

وی ادامه داد: علت نام گذاری این طرح به نام علم الهدا،به شخیصت شهید علم الهدا برمی گردد که علاوه بر مسائل نظامی به موضاعات معنوی و تربیتی همت توجه ویژه ای داشت.

سرهنگ ظهراب زاده، مسول معاونت تربیت و آموزش پایور سپاه ولیعصر(عج) خوزستان اضافه کرد: طرح علم الهدا از خرداد ماه سال قبل(94) در تمامی استان و با شرکت هزار و300پاسدار در قالب71گروه عملیاتی شد تا شاهد بالارفتن روحیه پاسداران و آشنایی بیشتر آن ها با نسل اول سپاه باشیم.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، دیدار با علما و نخبگان، برپایی نمازجماعت صبح، برپایی دعای زیارت، کوه پیمایی، راهپیمایی،جلسات انس با قرآن و برگزاری اردوهای جهادی از برنامه های طرح علم الهدا است که یک طرح نوپا و تازه است و امیدوارم ثمرات مثبت این طرح را در آینده شاهد باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها