خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی:

تعامل با دیگر کشورها جزعی از مقاوم سازی اقتصاد است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مقاوم سازی اقتصاد یعنی اقتصاد کشور همانند ستونی محکم گردد تا هر تهدیدی را بتواند خنثی کند و تعامل با دیگر کشورها جزء کوچکی از این محور شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۵۳۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

مهدی خوش رفتار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه، تبیین گر شعار سال شد و دلایل نامگذاری سال 95 را این گونه عنوان کرد: سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل یعنی اینکه مسئولان و مردم از شعار زدگی خروج کرده و وارد عرصه عمل شوند.

وی اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی باید به گونه ای اجرایی شود که نتایج آن محسوس باشد و محسوس بودن آن به این معنی نیست که کم مصرف کنیم بلکه هدف مصرف بهینه و بدور از اسراف است.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: باید توجه داشت که هدف مقام معظم رهبری حذف هزینه های جانبی، اضافی و تجملاتی زندگی روزمره است و باید ضمن تاکید بر عرصه داخلی اقتصاد مقاومتی، عرصه خارجی آن را هم مد نظر داشت.

وی خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی جنگ نرمی است که در کنار وجهه فرهنگی و سیاسی، از جنبه اقتصادی به مشکلات می نگرد و می خواهد ریشه مشکلات که اقتصاد می باشد را حل کند.

خوش رفتار ادامه داد: اقتصاد مقاومتی همانگونه که از نام آن بر می آید یعنی مقاوم سازی اقتصاد، به گونه ای که اقتصاد کشور همانند ستونی محکم گردد تا هر تهدیدی را بتواند خنثی کند و تعامل با دیگر کشورها جزء کوچکی از این محور شود نه اینکه کل اقتصاد کشور را به تعامل گره بزنیم که اگر تعامل کنیم پیشرفت و در غیر این صورت پسرفت باشد.

وی ابراز داشت: باید به ماهیت خصمانه دولت آمریکا توجه داشت که هرگز نمی خواهد کشوری مستقل از سیاست های خونخوارانه اش در دنیا وجود داشته باشد و می خواهد تا همه کشورها تابع سیاست های جهانخوارانه او شوند.

کارشناس مسائل سیاسی افزود: به همین دلیل است که هر کشوری که با سیاست های لیبرالی شان در تضاد است را دشمن خود می دانند که از جمله می توان به ایران، چین، کره شمالی و روسیه اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها