خبرهای داغ:
همزمان با نیمه شعبان؛

طرح نذر کتاب مهدوی در مهدیشهر اجرا می شود

طرح نذر کتاب مهدوی در مهدیشهر همزمان با نيمه شعبان در شهرستان مهديشهر اجرا مي شود.
کد خبر: ۸۶۸۰۰۹۵
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، مسئول اجرایی طرح نذر کتاب مهدوی، حجت الاسلام سجاد زینعلیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اين طرح یک نذر فرهنگی است که با شناخت و در راستای امام زمان (عج)هدفگذاری شده است.

وی در ادامه گفت: هدف ما در نیمه شعبان در سالروز ولادت امام زمان (عج) فقط جشن گرفتن نیست و نباید به این اکتفا كنيم؛ بلکه باید در بُعد معرفتی امام زمان (عج)کار کنیم.

وی بيان داشت: بر اساس روایت رسول گرامی اسلام که می فرماید«هر کس امام زمانش را نشناسد و بمیرد به مرگ جاهلیت مرده است»؛ بنابراين با اجرای این طرح به دنبال آن هستیم که باب معرفتی و شناخت نسبت به امام زمان(عج) را در بین مردم تقویت كنيم.

مسئول اجرایی طرح نذر کتاب مهدوی در مهدیشهر خاطرنشان کرد: در مجالس و ایستگاه هاي صلواتی و ديگر برنامه هاي فرهنگي و تفريحي با محوريت مهدویت و امام زمان (عج) اجرا شود.

زینعلیان در خصوص طرح نذر کتاب مهدوی گفت:50 جلد کتاب با شناخت امام زمان (عج) ويژه تمامی سنین کودک و نوجوان و خانواده تهیه و در ایستگاه های مطالعاتی که در اماکن عمومی سطح شهر مهدی شهر برپا شده است در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وي افزود: ایستگاه های مطالعاتی در اماکن عمومی شهر و در پارک آبشار، فضای سبز در خیابان صاحب الزمان برپا شده است و در ديگر مکانهایی که مراسمات دهه انتظار برگزار می شود به صورت سیار این ایستگاه فعالیت می كند.

وی افزود: زمان اجرای طرح ایستگاه مطالعاتی نذر کتاب مهدوی از 10 شعبان شروع و تا17 شعبان این طرح با موضوعات کتاب مهدوی اجرا می شود و پس از آن طرح نذر کتاب و ایستگاه مطالعاتی به صورت دائمی در ایام تابستان با موضوع متغیر ادامه خواهد داشت.

اين مسئول تصریح کرد: این طرح با همکاری مؤسسه فرهنگی تبلیغی جوانه های استان سمنان، کتابخانه عمومی، شهرداری مهدیشهر و ستاد مهدویت شهرستان مهدیشهر اجرا مي شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها