خبرهای داغ:
جانشین فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند خبر داد

فعالیت اکیپ تک تخصصی زنان و زایمان در منطقه محروم قهاوند

جانشین فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند از اعزام و فعالیت اکیپ تک تخصصی زنان و زایمان در منطقه محروم قهاوند خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۹۷۵۲
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، یداله ترابی امروز در حاشیه بازدید از فعالیت اکیپ تخصصی زنان و زایمان که توسط بسیج جامعه پزشکی استان به منطقه محروم قهاوند اعزام شده‌اند، اظهار کرد: در این اکیپ یک پزشک متخصص و فوق تخصص بیماران را بررسی می کنند و برای انجام آزمایش‌های تخصصی به استان ارجاع داده می‌شود.

وی در خصوص فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی در بخش بهداشت و درمان بیان داشت: به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان اکیپ تک تخصصی زنان و زایمان با همت و تلاش جامعه پزشکی استان همدان و بسیج جامعه پزشکی امام رضا (ع) سپاه قهاوند با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم به شهر قهاوند اعزام شدند.

جانشین فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند تصریح کرد: در راستای رسالت بسیج جامعه پزشکی یک اکیپ پزشک عمومی به همراه تجهیزات پزشکی و دارو با حضور در همین مرکز اقدام به ویزیت رایگان بیش از 100 نفر از اهالی منطقه کردند که تعدادی از اهالی بیمار این منطقه جهت آزمایش به درمانگاه شهرستان ارجاع داده شدند.

وی عنوان کرد: این اکیپ پزشکی متشکل از پزشک، بهیار و دارو شناس و پرستار که در مجموع 20 نفر از کانون بسیج جامعه پزشکی استان همدان است که به مدت یک روز به درمان رایگان بیماران اقدام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات