خبرهای داغ:
به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان از برگزاری 9 هزار حلقه صالحین در مساجد طی ایام‌الله دهه فجر امسال در همدان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۲۵۳۱۲
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح‌الله عروجی بعد از ظهر امروز در ستاد استانی دهه فجر از برگزاری ۲ هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در همدان خبر داد و گفت: حدود ۲ هزار رده بسیج و سپاه همدان در اجرای این برنامه‌ها مشارکت دارند هستند.

وی افزود: آذین‌بندی پایگاه‌های بسیج،‌ مساجد، ادارات، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان،‌ برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، دیدار با خانواده جانبازان و ایثارگران، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در رده‌های سپاه و غیره از جمله برنامه‌های دهه فجر است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد: برگزاری جشن انقلاب ویژه خانواده‌های کارکنان سپاه و نیرو‌های مسلح، برگزاری نشستهای بصیرتی در مساجد و پایگاه‌ها و برگزاری 9 هزار حلقه صالحین در مساجد از دیگر برنامه‌های دهه فجر در همدان است.

وی گفت: اعزام تیم پزشکی بسیج به مناطق روستایی محروم نیز برای ارائه خدمات درمانی به روستاییان پیش بینی شده است.

* برگزاری 1150 عنوان برنامه با موضوع کودک و نوجوان در دهه فجر

مدیرکل ارشاد استان همدان نیز از برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری که به صورت استانی در دهه فجر در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: جشنواره استانی ادبی 19 بهمن ماه در ملایر، جشنواره موسیقی سنتی فجر استان 13، 14 و 15 بهمن ماه در نهاوند و جشنواره شعر انقلاب اسلامی‌ 6 بهمن ماه در کبودراهنگ و جشنواره سراسری آواها و نغمه‌های آسمانی ویژه گروه کانون‌های مساجد 15 و 16 بهمن ماه به میزبانی همدان برگزار می‌‌شود.

فاضل عبادی بیان کرد: در تمامی‌ برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی‌ محور قرار دادن اندیشه‌ها و دیدگاه‌های امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی‌ در راستای تقویت و تحکیم وحدت و انسجام ملی در اولویت قرار دارند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز در این جلسه از برگزاری یک هزار و 150 عنوان برنامه با موضوع کودک و نوجوان در سطح دستگاه‌های استان خبر داد و گفت: نشست‌ محفل کودک، مسابقات فرهنگی- هنری، شعرخوانی، قصه گویی و غیره از جمله برنام‌های پیش‌بینی شده این نهاد در دهه فجر است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات