خبرهای داغ:
با حضور نماینده مردم قم در مجلس برگزار شد؛

نشست فصلی مجمع پیشکسوتان ناحیه امام رضا(ع)

نشست فصلی مجمع پیشکسوتان ناحیه امام رضا(ع) قم با حضور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۵۵۸
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این همایش که در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) قم برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری منتخب مردم قم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: امسال که به نام اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است ما بایستی با برنامه ریزی دقیق منویات ایشان را عملی کنیم.

وی افزود: در اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی، رهبری 24 گام را تبیین نموده اند و یکی از آنها صرفه جویی در هزینه ها می باشد. مسئولین با برنامه ریزی دقیق و پرهیز از اسراف و تجملات و با نگاه به تعالی جامعه می توانند نقش مهمی را در اجرای اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بایستی نگاه مسئولین کشور به توان داخلی باشد و اگر از ظرفیت های داخلی به خوبی استفاده کنیم شاهد شکوفایی اقتصاد کشور خواهیم بود چرا که نیروی انسانی جوان و امکانات تولید در کشور موجود است .

ذوالنوری در پایان به آرایش مجلس شورای اسلامی در دوره دهم نیز اشاره کرد و گفت: در مجموع منتخبین افراد اصولگرا هستند و می توانند نقش تعیین کننده ای در آینده کشور داشته باشند.

خاطرنشان می شود نشستفصلی مجمع پیشکسوتان ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم که در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) برگزار شد محمد رضا موحد فرمانده ناحیه نیز حضور داشت.

ارسال نظرات