خبرهای داغ:
همزمان باسالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) برگزار شد؛

مراسم جشن حوزه شهید ورزنده قم در روز جوان

مراسم جشن روز جوان به مناسبت سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و با حضور فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) از سوی حوزه چهار شهید ورزنده در مجتمع فرهنگی ولایت قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۹۳۸۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در مراسم جشن روز جوان و سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع)، محمد علی مختاران فرمانده ناحیه امام حسین(ع) طی سخنانی با اشاره به فعالیت گروه های تکفیری تروریستی داعش گفت: امروز در بسیاری از کشورها که علیه رژیم صهیونیستی تظاهرات برگزار می شود، طوری شعار می دهند که انگار در انقلاب اسلامی ایران است و البته کتب زیادی در این زمینه چاپ می شود.

وی افزود: کمپین تحریم کالا های اسراییلی نشانه صدور انقلاب ما است و می بینید کار از دست استکبار خارج شده لذا داعش را تربیت و تجهیز کردند تا به جان ملت ها بیاندازد.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) در ادامه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مورد اهمیت مسجد و عبادات و حضور جوان در کنار این دو اصل اشاره کرد.

حجت الاسلام شیخ فروتن سر مربی حوزه شهید ورزنده نیز در این مراسم ابراز کرد: کسی امروز در شجره طیبه صالحین موفق است که هدف متعالی داشته باشد زیرا امروز زمان انتخاب هدف درست است و باید نقطه درست و متعالی را هدف بگیرید.

وی افزود: بکار گیری ابزار مناسب یکی از مواردی است که به تربیت اسلامی کمک می کند؛ مسجد مهم ترین ابزار در دست مربیان است . امام راحل در ابتدای انقلاب سخنرانی ها و نامه های خود را به ایران می فرستادند و این در مساجد تبیین می شد و انقلاب به پیروزی رسید.

شیخ فروتن ادامه داد: وجود نیروی انقلابی، خوب و جان برکف در پایگاه های بسیج دیگر عامل موفقیت شجره طیبه صالحین است؛ یک مربی صالحین با روح یک انسان کار می کند؛ پشتیبانی معنوی از عوامل مهم ارتقای شجره طیبه است که امروز رهبری امیدشان است و توجه خاصی دارند.

در ادامه شاعر و مداح اهل بیت یزدی اصل در مدح اهل بیت به شعر خوانی پرداخت.

اهدای مبلغ یک میلیون ریال به اسامی علی اکبر و مهدی حاضر در جشن و پخش کلیپ از برنامه های اجرایی حوزه و پایگاه های تابعه و همچنین اجرای گروه سرود میثاق پایگاه شهید باهنر از دیگر برنامه های این جشن بود.

در انتها از شورای حوزه شهید ورزنده و فرماندهان پایگاه های تابعه با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است این جشن با حضور مشرفیان معاون بازرسی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، دکتر مولایی عضو هیئت رییسه شورای شهر قم، کارکنان ناحیه امام حسین(ع)، خسروشاهی رییس کلانتری حرم حضرت معصومه(س)، اقدسی مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر استان قم و موسوی نژادیان مسئول سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم برگزار شد.


ارسال نظرات