فرماندار اهر:

ترویج فرهنگ مطالعه را در شبکه های مجازی تقویت کنیم

خبرگزاری بسیج: فرماندار اهر در جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید این شهرستان بر برنامه سازی مناسب برای استفاده موثر از شبکه های مجازی برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۷۷۳۰۰
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

خبرگزاری بسیج: فرماندار اهر در جلسه کمیته نهضت مطالعه مفید این شهرستان بر برنامه سازی مناسب برای استفاده موثر از شبکه های مجازی برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، سید محمد عابدی، با اشاره به علاقه مندی قشر عظیمی از جامعه هدف به شبکه های اجتماعی ارائه راهکارهای مناسب و برنامه ریزی اصولی متناسب با سلایق، آحاد مختلف جامعه بخصوص قشر جوان تأکید کرد.

وی، گفت: اگر در این راه قدم های موثری برداریم و زمینه رغبت مخاطبان فضای مجازی را با مطالب پر محتوی و هدف دار اقدامات اساسی انجام دهیم قطعا موفق خواهیم بود.

این مقام مسئول، افزود: متأسفانه با توسعه فضای مجازی، کتاب و کتابخوانی رویکرد گذشته خود را از دست داده و باید دراین خصوص با مطالعات کارشناسی و بهره مندی از افراد با تجربه، تمهیدات و پیش بینی های لازم را برای ترویج فرهنگ مطالعه انجام دهیم.

رئیس کمیته مطالعه مفید اهر اقدامات اساسی برای به روز کردن کتابخانه های عمومی شهرستان به سیستم های نوین ارتباطی و بهره مندی از علم روز را گامی مهم در ترویج و رغبت علاقه مندان به کتاب و مطالعه برشمرد.

وی، یکی از راه های مقابله با جنگ نرم و هجمه فرهنگی را ترویج فرهنگ مطالعه با محتوای فرهنگی معنوی و دینی برشمرد و افزود: اگر در این راه موفق شویم قطعا توطئه های دشمن تأثیری در اراده ملت ایران نخواهد داشت.

فرماندار اهر بر برگزاری نشست های نقد و بررسی، آموزش نویسندگی، کلاس های تقویت انشا نویسی و برنامه های متنوع دراین زمینه تأکید کرد.

عابدی، بر همکاری همه ادارات و نهادها و شورای اسلامی شهر و شهرداری اهر در جهت تقویت و توسعه کتابخانه شهرستان و بهره مندی از خدمات و کمک های خیرین تأکید کرد.

در این جلسه محمد رحمانی رئیس اداره کتابخانه های عمومی اهر گزارشی از روند اجرایی و کارهای انجام شده توسط این اداره در کتابخانه های شهرستان و موانع پیش رو ارائه کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار