خبرهای داغ:
عضو انجمن جانبازان ضایعه نخاعی عنوان کرد

نبود آسایشگاه ویژه از مشکلات جانبازان در همدان

عضو انجمن جانبازان ضایعه نخاعی با اشاره به مشکلات جانبازان در جامعه گفت: عدم تمایل پزشکان به معاینه جانبازان در منزل و نبود آسایشگاه ویژه جانبازان در همدان از جمله مشکلات جانبازان در همدان است.
کد خبر: ۸۶۷۵۶۲۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محسن سرابی امروز در همایش تجلیل از جانبازان 70 درصد ضایعه نخاعی در اردوگاه ابوذر همدان اظهار داشت: هدف از این همایش جویا شدن از احوالات و مشکلات جانبازان و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: جانبازان با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند که آن را پایان نیست، آنان جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و معرفت و بصیرت خود را نشان دادند.

عضو انجمن جانبازان ضایعه نخاعی با اشاره به اعتقاد ولایی همسران جانبازان تصریح کرد: قطعا همسران جانبازان با اعتقاد ولایی که داشتند قدم در این راه گذاشتند.

وی با اشاره به مشکلات جانبازان در جامعه عنوان کرد: عدم تمایل پزشکان به معاینه جانبازان در منزل و نبود آسایشگاه ویژه جانبازان در همدان از جمله مشکلات جانبازان در همدان است.

سرابی اضافه کرد: تردد جانبازان در سطح شهر با وسایل نقلیه شخصی، سوء استفاده معلولین از پلاک جانبازان و... از دیگر مشکلات جانبازان است که امیدواریم با تلاش مسئولین و حضور جانبازان در جلسات حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات