خبرهای داغ:

پاسداری یعنی حفظ عاشورا

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) قم گفت: روز پاسدار فرصت مغتنمي براي شناخت بيشتر سپاه و رسالت اين نهاد انقلابي است و رمز موفقيت پاسداران در دفاع از حريم انقلاب حركت عاشورايي و حسين گونه آنان است.
کد خبر: ۸۶۷۵۵۰۳
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

 حجت الاسلاماسماعیل شریعت نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم گفت: پاسداری منصب بزرگ انبیاء(ع) است و پیامبران الهی اولین معلمان و پاسداران مرزهای اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی بشریتند.

وی با اشاره به وظایف پاسداری از ارزشها و اصول های اسلام و انقلاب تصریح کرد: پاسداری یعنی حفظ عاشورا در تمامی عصرهاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه استان قم اظهار کرد: بنا به گفته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ما پاسدار اسلام هستیم و همه از پاسداران اسلام توقع دارند که روی خط اسلام حرکت کنند، کارهایشان اسلامی باشد.

شریعت نژاد با اعلام اینکه پاسداران برای سربلندی نظام از جان خود مایه گذاشته اند، گفت: همه اين عزت و افتخارها به بركت خون شهدا و رهنمودها و تلاش‌هاي حضرت امام راحل و مقام معظم رهبري رقم خورده است.

وی همچنین در ادامه به سالروز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) که بنام روز جانباز و آزاده نامگذاری شده است، اشاره و تصریح کرد: پاسدار، جانباز و آزاده همه از یک جنس هستند که به برکت رشادت ها، فداکاری ها و ایثارگری هایشان در سایه رهنمودهای معمار کبیر انقلاب برای ایران اسلامی افتخار، عظمت و ابهت در منطقه و دنیا ایجاد کردند.

ارسال نظرات