خبرهای داغ:

جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی ره در شهرستان هندیجان برگزار شد

فرماندار هندیجان گفت:باهماهنگی و برنامه ریزی ستاد ارتحال امام خمینی ره در هندیجان به تعداد دو دستگاه اتوبوس به مدت ۳روز از تاریخ ۱۲و ۱۳و۱۴خرداد ماه به مراسم بیست و هفتمین سالگر د ارتحال امام خمینی ره از محل ناحیه سپاه هندیجان اعزام خواهند شد .
کد خبر: ۸۶۷۵۳۹۷
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴
 به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،جلسه ستاد ارتحال حضرت امام خمینی ره پیش از ظهر چهارشنبه در شهرستان هندیجان با حضور فرماندار ،جانشین ناحیه سپاه ،مسؤل حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ،امام جمعه و جمعی از مسؤلان محلی در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار شد.
سید مهران رفیعی در این جلسه اظهار کرد:طبق پیش بینی بیش از ۸۰نفر برادر از شهرستان هندیجان جهت شرکت در مراسم سالگرد ارتحال حضرت  امام خمینی ره  با  یک دستگاه آمبولانس و یک تیم پزشکی و دارو مورد نیاز   باهمکاری شبکه بهداشت و درمان  و جمعیت هلال احمر هندیجان  اعزام خواهند شد. وی افزود:هزینه این اعزام حدود مبلغ  ۲۰میلیون تومان است که این هزینه با همکاری ادارات و مردم  شهرستان هندیجان تأمین خواهد شد.
وی بابیان دیگر برنامه متنوع فرهنگی در روز سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره در هندیجان گفت:در روز سالگرد امام ره کمیته های اطلاع رسانی ، اداره تبلیغات اسلامی ،دفتر امام جمعه ،سپاه وبسیج ، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ،کانون فکری و پرورشی ،کانون امور بانوان ،امور جوانان وورزش  و هیأت های مذهبی با نصب پلاکارت و پیام های ارتحال در فضای مجازی  و مراسم شبی با قرآن و تهیه ویژه نامه سیر زندگی  امام خمینی ره و بروشور تسلیت،مسابقات ورزشی و برپایه نمایشگاه کتاب ومراسم اعزاداری در مسجد جامع شهرستان  با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.
 رفیعی فرماندار هندیجان عنوان کرد:راه و روش زندگی حضرت امام خمینی ره در جهان یک الگوی تأثیر گذار شده و این الگو از مرزهای ایران فراتر رفته است.
وی با اشاره به قدر شناسی مردم نسبت به حضرت امام خمینی ره بیان کرد:مردم همواره بصورت خود جوش یاد امام راحل را زنده نگه داشته اند و نسبت به امام راحل ارادت دارند و همیشه در خط امام ره  و از ارزشهای به یاد گار مانده امام ره پیروی نموده اند و با پشتیبانی از ولایت با رهبر انقلاب حضرت امام خامنه ایی میثاقی دو باره بسته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها