خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس:

حفظ محیط زیست توجه فرماندهان بسیج سازندگی را می طلبد +تصاویر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: فرماندهان امسال در راستای بسیج سازندگی به مسئله محیط زیست توجه داشته باشند زیرا از بیابان زایی جلوگیری شود تا به عواقب بعدی آن از جمله طوفان دچار نشویم.
کد خبر: ۸۶۷۴۷۰۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین تیرگانی در نشست میثاق، ابلاغ و توجیه برنامه های سال 95 فرماندهان پایگاه های شهرستان طبس گفت : یکی از مسائلی که باید در بسیج جدی بگیریم مسئله جلوگیری از اعتیاد است.

وی عنوان کرد: گذاشتن کلاس های توجیهی برای بسیجیان، شناسایی خانه های تیمی و افراد فروشنده مواد مخدر از جمله کارهایی است که می توان در راستای جلوگیری از اعتیاد انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین تیرگانی گفت: اساس شکل گیری انقلاب در ایران، اسلام بوده است بنابر این اگر در این نظام، اسلام تحریف شود تمام پایه ها و اساس زندگی ما شکسته خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس در رابطه ولایت پذیری یاد آور شد: یکی از اهداف مهم بسیج ترویج ولایت پذیری است ، ما باید در همه کارها ولایت پذیری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی ادامه داد: امروزه جمعیت سنی بالا در ایران روز به روز رو به افزایش است و اگر با این سرعت ادامه پیدا کند مطمئنا ما در چند سال آینده دچار مشکل خواهیم شد.

وی خاطر نشان کرد: ما باید در بسیج به عنوان یک فرمانده عدالت را در راس همه امور قرار دهیم ، بنابر این اگر در جامعه عدالت نباشد یقینا آن جامعه از بین خواهد رفت.

تیرگانی تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف بسیج از بین بردن فقر و اشتغال زایی در مسیر اقتصاد مقاومتی است . مسئله اقتصاد باید جدی گرفته شود ، بنابر این باید خود کفایی را به آحاد مردم بیاموزیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: فرماندهان محترم امسال در راستای بسیج سازندگی به مسئله محیط زیست توجه داشته باشد از مواردی که باعث از بیابان زایی جلوگیری شود تا به عواقب بعدی آن از جمله طوفان دچار نشویم

.

انتهای پیام/8

ارسال نظرات
پر بیننده ها